ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک +عکس

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک شایعه است +عکس

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک +عکس و جزئیات را در این صفحه بخوانید.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی)

تصویری از مازیار لرستانی با یک خانم دندانپزشک در فضای مجازی منتشر شده است که درباره آن نوشته شده که ازدواج کرده اند در حالی که این خبر واقعیت ندارد.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک +عکس

چندماهی است که خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است و بسیاری از پیج های اینستاگرامی برای جذب فالوئر اقدام به انتشار خبرهای دروغ عجیبی درباره این بازیگر میکنند.

حالا انتشار عکس خانم دندانپزشک معروف در کنار مازیار لرستانی این شایعه را به وجود آورده است که آنها ازدواج کرده اند.

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک +عکس

در سال 1364 در سن 19 سالگی از شهر همدان به تهران بازگشتند و مدتی به دلیل کار پدر در آنجا زندگی کردند سپس دیپلم گرفت و بلافاصله وارد دانشگاه هنر شد.

در ترم اول تحصیلی که بیشتر دروس عمومی بود، غرق در تئاتر شد و 17 نمایش برای کارگردانش ارائه کرد و سپس کم کم بازیگری را آغاز کرد. اوایل که نوشتن بلد نبودم حفظ می کردم.

همچنین ببینید فیلم کشف حجاب شهره لرستانی (مازیار لرستانی) 

با اینکه چند سالی است که مستقل زندگی می کنم، اما با خانواده ام در یک ساختمان زندگی می کنیم، زیرا نمی توانیم از یکدیگر چشم پوشی کنیم. دلیلش این است که ما تنبل هستیم و به تنبلی عادت کرده ایم .

در روز چهارشنبه 31 تیر 1401، شهره لرستانی سرانجام با انتشار متنی ویژه و انتخاب نام «مازیار» خبر تغییر جنسیت خود را تایید کرد. او سال هاست که با لباس مردانه سرگردان است و مدت هاست که نام مردانه «ودود» را انتخاب کرده است که حالا بالاخره مازیار است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *