ازدواج مجدد بهنوش بختیاری با پسر جوان +عکس

ازدواج مجدد بهنوش بختیاری با پسر جوان +عکس و جزئیات استوری بهنوش بختیاری در اینستاگرام را در این صفحه ببینید.

ازدواج مجدد بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشته و در کنار یک پسر جوان نشسته است در کپشن نوشته  ازدواج دانشجویی جشن جوانه های شادی که مربوط به پشت صحنه یک سریال و یا تئاتر میباشد.

ازدواج مجدد بهنوش بختیاری با پسر جوان +عکس

بهنوش بختیاری سالهاست که در عرصه بازیگری فعالیت دارد و از هنرپیشه های شناخته شده و باسابقه کشورمان بوده که در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ به دنیا آمده است و از دهه هفتاد تا الان در عرصه بازیگری حضور فعال دارد.

در سال ۱۳۷۵ اولین گام خود را در عرصه بازیگری برداشت و در یک فیلم سینمایی به نام پشت دیوار شب به کارگردانی مهران مدیری و نفت پرداخت.

در این فیلم توانست در کنار چهره‌های شاخصی از جمله رامبد جوان و زهره صفوی به بازی برپردازد.

او کار خود را ابتدا با منشی صحنه شروع کرد و کم‌کم موفق شد به بازیگری روی بیاورد .

فیلم سینمایی قلعه یاسین به کارگردانی اسماعیل رحیم زاده دومین کار هنری بوده سینما می باشد.

او فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده که مهمترین آنها عبارتند از دو خواهر و زندگی شیرین و ازدواج در وقت اضافه و ورود زنده ها ممنوع و آژانس ازدواج و لازانیا اشاره کرد.

اما بیشتر شهرت بهنوش بختیاری برای بازی در تلویزیون است اولین تجربه حرفه ای در تلویزیون به سال ۱۳۷۵ برمی‌گردد و در سریال هوای تازه به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش پرداخت با اینکه بسیاری از مردم بهنوش بختیاری را به عنوان بازیگر تنظیم می شناسند اما اکثر کارهای او را جدی بوده است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا