نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا و ایران خودرو 18 خرداد 99

اسامی برندگان قرعه کشی خودرو سایپا و ایران خودرو (206 و پراید و تیبا)

اسامی برندگان قرعه کشی خودرو سایپا و ایران خودرو (206 و پراید و تیبا) 17 خرداد 99 را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه اعلام اسامی برندگان ایران خودرو

برندگان ایران خودرو پس از کاهش بار ترافیکی سایت، بارگذاری خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

علاوه بر آن اسامی برندگان از طریق پیامک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران خودرو با ۱۵ هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند.

بعد از ثبت نام داوطلبان خرید محصولات ایران خودرو و سایپا که حدود ۶ میلیون نفر ثبت نام کرده اند و حالا منتظر هستند تا ببینند زمان قرعه کشی کی بوده و آیا نام آن ها بیرون می اید یا خیر

جواد سلیمانی درباره اجرای طرح فروش فوق العاده خودرو گفته است که ثبت‌نام و انتخاب محصولات تا روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه انجام خواهد شد و در روز ۱۸ خرداد قرعه کشی انجام میشود

نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا و ایران خودرو 17 خرداد 99

صحت سنجی و راستی آزمایی اطلاعات ظرف مدت سه روز انجام خواهد شد و سپس قرعه‌کشی در ۱۸ خرداد ماه صورت خواهد گرفت و متقاضیانی که شرایط لازم را داشته باشند قادر خواهند بود که برای پرداخت مبلغ خودرو اقدام کنند.

نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا و ایران خودرو 18 خرداد 99

مدیرعامل گروه سایپا همچنین ادامه داد قرعه‌کشی برای تحویل دادن به هزار دستگاه از ۷ مدل مختلف با حضور نمایندگان وزارت صنعت و معدن و تجارت و دادستانی کل کشور صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه سایپا خاطرنشان کرد: اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

سلیمانی از آغاز عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه ۳۰ هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه ۱۷ خردادماه اعلام می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. هاجرکرمی دواب

    من برند شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *