استوری ترلان پروانه خواننده های ایرانی را شست و پهن کرد

استوری ترلان پروانه خواننده های ایرانی را شست و پهن کرد +عکس

حمله ترلان پروانه به خواننده های ایرانی در رابطه با حواش اخیر که در ننوع خود جالب است ترلان پروانه بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد و از دوران کودکی تا به امروز در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد.

استوری ترلان پروانه خواننده های ایرانی را شست و پهن کرد

حمله ترلان پروانه به خواننده های ایرانی

ترلان پروانه بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در اینستاگرامش نوشت:

“امروز میخواستم یکم موزیک گوش کنم، دیدم از خواننده های مورد علاقم بدم اومده، کتاب صوتیم رو گوش دادم. 2 تا چیز هم بهم اضافه شد.”

استوری ترلان پروانه خواننده های ایرانی را شست و پهن کرد

ترلان پروانه گویا کنایه ای به سکوت خواننده های ایرانی درباره حوادث اخیر زده است.

ترلان پروانه از بازیگران پرحاشیه سینماست او از دوران کودکی وارد دنیای بازیگری شد و همچنان در این عرصه فعالیت حرفه ای دارد.

همچنین ببینید

فیلم دستگیری ترلان پروانه توسط گشت ارشاد
فیلم | بهزاد لیتو تولد ترلان پروانه را تبریک گفت
مادر ترلان پروانه همه را شوکه کرد

سعید عزت اللهی که مدتی ارتباط دوستی با ترلان پروانه ایجاد کرده بود بع داز شکرآب شدن رابطه میان آن دو نداشتن تفاهم را عامل جدایی خطاب کرد.عزت اللهی سال 1391 یعنی در سن 16سالگی زیر نظر محمد احمدزاده به ملوان پیوسو تازه آن وقت بود که کمی سری بین سرها درآورد البته کمی.به گزارش پارس ناز این فوتبالیست جوان البته که طی حدود ۶ سال گذشته با تلاش خود پیشرفت خیره کننده اي داشتهو پله هاي موفقیت را چند تا در بین پیموده است اما باید بداند درباره افراد دیگر درست صحبت کند و احترامشان را نگه دارد.

فرشاد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، در مراسم قهرمانی پرسپولیس، تصویری از ترلان پروانه، بازیگر سینما و صدا و سیما را، کنار جام قهرمانی نگاه داشته است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *