استوری زشت سام درخشانی در مورد نام جزیره خارک و کامل کردن نام آن

استوری زشت سام درخشانی برای اسم جزیره خارک و کامل کردن نام خارک

استوری زشت سام درخشانی در مورد نام جزیره خارک و کامل کردن نام آن

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام استوری درباره کامل کردن نام جزیره خارک به اشتراک گذاشت که حواشی را به وجود آورده است او که بیشتر بابت خنده و طنز استوری درباره کامل کردن نام جزیره خارک در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت  مورد توجه قرار گرفته است.

سام درخشانی در این باره نوشت رئیس جمهور بشوم اولین کاری که خواهم کرد کامل کردن نام جزیره خارک است.

استوری زشت سام درخشانی در مورد نام جزیره خارک و کامل کردن نام آن

سام درخشانی درباره پول میگید خیلی وقت بود به این موضوع فكر می‌كردم كه باید یك آینده تضمین شده داشته باشم؛ چه برای خودم و چه برای خانواده‌ام. به همین خاطر سعی كردم جدی‌تر به كارم نگاه كنم و وقت و تمركز بیشتری روی آن بگذارم؛ به این خاطر كه سام درخشانی را بیشتر و بهتر به عنوان یك بازیگر بشناسند و نتوانند مرا به راحتی كنار بگذارند.

در حرفه خودم تمام تلاشم را كردم. سعی كردم درآمدم را پس‌انداز كنم یا چیزی بخرم كه به درد زندگی آینده‌ام بخورد. بنابراین رستورانی را دایر كردم كه خدا را شكر موفق است و خوب پیش می‌رود. خدا را شكر شرایط همان‌گونه‌ای پیش می‌رود كه بتوانم از پس یك زندگی بربیایم.

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۳بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد. سام دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی متاهل است و یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *