استوری محمد مختاری کاپیتان داماش و خبر بازداشت محمد مختاری

استوری محمد مختاری کاپیتان داماش و خبر بازداشت محمد مختاری

استوری محمد مختاری کاپیتان داماش و خبر بازداشت محمد مختاری به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

استوری محمد مختاری کاپیتان داماش

کاپیتان تیم داماش گیلان روز گذشته در اینستاگرامش استوری جنجالی به اشتراک گذاشت که باعث شد توسط اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شود.

استوری محمد مختاری کاپیتان داماش و خبر بازداشت محمد مختاری

او در استوری جنجالی اتهامات زیادی را به بسیجی ها و روحانیون کشورمان وارد کرد و از اینکه جلوی مسافران نوروزی را نمیگیرند انتقاد بسیار تند نمود

او با اعلام اینکه در رشت تعداد قربانیان بسیار زیادی بوده و وزرات بهداشت به دروغ میگوید که تلفات کم است انتقاد تندی به این وزارت خانه نیز ارائه کرد.

حالا خبر رسیده که توسط سپاه پاسداران دستگیر شده است و پرونده قضایی برای وی تشکیل شده تا مراحل قانونی خود را طی کند.

استوری جنجالی محمد مختاری کاپیتان داماش و خبر بازداشت محمد مختاری

«محمد مختاری، کاپیتان 36 ساله تیم داماش گیلان روز گذشته با حکم قضایی دادستان استان گیلان، توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد. پرونده نامبرده هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است.»

او دیروز در مصاحبه ای قبل از بازداشتش گفته بود «من واقعا از این وضعیت دلم گرفته و باعث شد تا آن پست را منتشر کنم. البته قبول دارم در هر قشری آدم خوب و بد حضور دارد و من فقط دغدغه خودم را در قبال این مردم گفتم. باید این موضوع خیلی بیشتر جدی گرفته شود و نباید با سهل‌انگاری یک فاجعه بزرگتر رقم بخورد.»

حمد مختاری (زاده تنکابن) بازیکن تیم داماش است و در پست مدافع در این این تیم بازی می‌کند.

وی فوتبال حرفه‌ای را از تیم پگاه گیلان آغاز کرد و در تیم داماش گیلان ادامه داد. این مدافع در تیم فوتبال داماش گیلان در لیگ دسته دوم بازی می‌کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *