عکس و کلیپ استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک 2021

عکس نوشته و کلیپ استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک

عکس و کلیپ استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک 2021 را در این فحه از مجله شبونه مشاه نمایید.

عکس نوشته استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک

در شب موعود در مزرعه ای نزدیک (شهرفلسطین کنونی)، فرشته خداوند به شبانانی که گله های گوسفندان خود را نگه می داشتند ظاهر شد. درخشش جلال خدا فرشته را احاطه کرد و اعلام کرد که منجی جهان در شهر داوود متولد شده است.

عکس و کلیپ استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح

دانلود

مردان ترسیده بودند، اما فرشته به آنها اطمینان داد: “نترسید. من به شما مژده می دهم که باعث شادی بزرگی برای همه مردم خواهد شد. امروز در شهر داوود نجات دهنده ای برای شما متولد شد که او مسیح است.

عکس نوشته استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک

ناگهان انبوهی از موجودات بهشتی با فرشته ظاهر شدند و شروع به ستایش خداوند کردند: “جلال خدا در آسمانهای بلند و سلام بر زمین بر آنانی که لطف او بر آنهاست”

با رفتن موجودات فرشته ای، شبانان به یکدیگر گفتند: “بیایید به بیت لحم برویم! بیایید فرزند مسیح را ببینیم!”

آنها به سرعت به روستا رفتند و مریم، یوسف و نوزاد را یافتند. چوپانان آنچه را که فرشته در مورد مسیح تازه متولد شده گفته بود با همه در میان گذاشتند. سپس با حمد و ثنای خداوند به راه خود ادامه دادند.

عکس نوشته استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک

اما مریم سکوت کرد و سخنان آنها را در قلب خود نگه داشت.

تولد عیسی در زمانی رخ داد که هیرودیس پادشاه یهودیه بود. در این هنگام خردمندان (مجوس) از مشرق ستاره بزرگی را دیدند. آنها آن را دنبال کردند، زیرا می دانستند که ستاره به معنای تولد پادشاه یهودیان است.

عکس نوشته استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک

حکیمان نزد حاکمان یهود در اورشلیم آمدند و پرسیدند که مسیح در کجا متولد خواهد شد. حاکمان با اشاره به میکاه 5:2 توضیح دادند: “در بیت لحم در یهودیه”. هیرودیس مخفیانه با مجوس ملاقات کرد و از آنها خواست که پس از یافتن کودک گزارش دهند. هیرودیس به مجوس گفت که می خواهد نوزاد را بپرستد. اما هیرودیس مخفیانه قصد کشتن کودک را داشت.

عکس نوشته استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک عکس و کلیپ استوری میلاد و ولادت حضرت عیسی مسیح مبارک 2021

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *