دانلود کلیپ تبریک ولادت و تولد حضرت عیسی مسیح (جدید)

کلیپ تبریک ولادت و تولد حضرت عیسی مسیح (2021) برای وضعیت واتساپ

دانلود کلیپ تبریک ولادت و تولد حضرت عیسی مسیح (جدید) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کلیپ تبریک ولادت و تولد حضرت عیسی مسیح (جدید)

مریم مقدس، نوجوانی جوان، در روستای ناصره زندگی می‌کرد و با یوسف، نجار یهودی، نامزد کرد. روزی خداوند فرشته جبرئیل را به دیدار مریم فرستاد. فرشته به مریم گفت که به نیروی روح القدس پسری باردار خواهد شد. او این فرزند را به دنیا می آورد و نام او را عیسی می گذاشت.

دانلود کلیپ تبریک ولادت و تولد حضرت عیسی مسیح

دانلود

مریم ابتدا از سخنان فرشته ترسید و نگران شد. مریم که باکره بود، از فرشته پرسید: “چطور ممکن است این اتفاق بیفتد؟”

فرشته توضیح داد که این کودک پسر خود خدا خواهد بود و هیچ چیز برای خدا غیرممکن نیست. مریم با فروتنی و هیبت به فرشته خداوند ایمان آورد و در نجات دهنده خود از خدا خوشحال شد.

مطمئناً مریم با تعجب تأمل کرد:

“بنابراین خود خداوند به شما نشانه ای خواهد داد: باکره باردار خواهد شد و پسری به دنیا خواهد آورد و او را عمانوئیل خواهد خواند.” (NIV)

همانطور که فرشته گفته بود، در حالی که مریم با یوسف نامزد بود، به طور معجزه آسایی باردار شد. وقتی او به یوسف گفت، به احتمال زیاد او احساس شرمندگی کرد. او می‌دانست که کودک مال خودش نیست و خیانت آشکار مری باعث یک انگ اجتماعی شدید می‌شد. بر اساس قوانین یهود، یوسف نه تنها حق طلاق مریم را داشت، بلکه می توانست او را با سنگسار به قتل برساند.

کلیپ تبریک ولادت و تولد حضرت عیسی مسیح

دانلود

اما یوسف مردی خوش قلب بود. اگرچه واکنش اولیه او شکستن نامزدی بود، کاری مناسب برای یک مرد عادل، اما او با مریم بسیار مهربانانه رفتار کرد. او نمی خواست بیشتر شرمنده او شود و تصمیم گرفت بی سر و صدا عمل کند.

سپس خداوند فرشته ای را برای یوسف در خواب فرستاد تا صحت داستان مریم را تأیید کند. او در واقع به نیروی روح القدس بچه دار شده بود. فرشته به یوسف اطمینان داد و به او گفت که مریم را به همسری خود بگیرد، پسر را به عنوان پسر خود بزرگ کند و نام او را عیسی بگذارد زیرا او نجات دهنده قوم خود خواهد بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *