اسحاق جهانگیری کرونا گرفت + جزئیات بیماری کرونا معاون رئیس جمهور

اسحاق جهانگیری کرونا گرفت + ابتلای جهانگیری به بیماری کرونا

اسحاق جهانگیری کرونا گرفت + جزئیات کامل بیماری کرونا معاون اول رئیس جمهور به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسحاق جهانگیری کرونا گرفت

خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال حاضر در قرنطینه به سر میبرد.

اسحاق جهانگیری کرونا گرفت + جزئیات بیماری کرونا معاون رئیس جمهور

خبرگزاری فارس اعلام کرد که معاون اول رئیس جمهور در حال حاضر درقرنطینه میباشد و به بیماری کرونا مبتلا شده است.

این خبرگزاری با انتشار لیستی از مسئولان کشورمان مدعی شد که او به این ویروس مبتلا شده است و در حال حاضر تحت درمان قرار گرفته است.

در روزهای گذشته برخی از مسئولان کشورمان به این بیماری مبتلا شده و متاسفانه جانشان را از دست داده اند مسئولانی که برخی از آنها برای سرکشی به بیمارستان های بیماران کرونایی و برخی دیگر از طرق دیگر به این ویروس مبتلا شده اند در روز های گذشته جانشان را از دست دادند.

خبرگزاری فارس چهارشنبه در گزارشی با تیتر «کدام مقامات کشور کرونا گرفته‌اند؟» جدولی از اسامی تعدادی از مسوولان منتشر کرده در حالی که بعضی از آنها تاکنون تکذیب شده است، از جمله سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک.

حالا باید ببینیم وضعیت سلامتی افراد نام برده چگونه پیش خواهد رفت.

اسحاق جهانگیری متولد ۲۰ دی ۱۳۳۶ در سیرجان است او سیاست‌مدار اصلاح طلب و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که هم‌اکنون در دولت دوازدهم، به‌عنوان معاون اول رئیس‌جمهور فعالیت می‌نماید. او پیش‌تر در دولت یازدهم نیز عهده‌دار معاون اولی ریاست‌جمهوری اسلامی ایران بود.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *