اسکناس ۲۰۰ هزار تومانی هم آمد از کجا تراول 200 هزار تومانی تهیه کنیم؟

اسکناس ۲۰۰ هزار تومانی هم آمد از کجا تراول 200 هزار تومانی تهیه کنیم؟

اسکناس ۲۰۰ هزار تومانی (2 میلیون ریالی) توسط بانک مرکزی چاپ شده است و این تراول بالاترین و با ارزش ترین اسکناس کشورمان میباشد که وارد بازار خواهد شد پیش از این فقط اسکناس های 100 هزار تومانی بیشترین وجه در کشورمان به شما می امد.

حال سوال اینجاست که چاپ کردن اسکناس های 200 هزار تومانی ایا باعث تورم و رکود در اقتصاد کشورمان خواهد شد یا خیر باید کارشناسان اقتصادی در این باره اظهار نظر کنند.

اسکناس ۲۰۰ هزار تومانی هم آمد از کجا تراول 200 هزار تومانی تهیه کنیم؟

عکس سد کارون روی اسکناس

اسکناس های 2 میلیون ریالی یا همان 200 هزار تومانی با طرح سد کارون و رنگ آبی چاپ شده است و سعی کرده اند کمی شبیه دلار باشد.

پیشتر چاپ اسکناس و تورمعضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پایین‌ترین قیمت ریال در برابر سایر ارز‌ها به ویژه دلار و یورو را داریم، افزود: علمای اقتصاد باید بیایند ببینند چه کار می‌توانند کنند، چون نارضایتی مردم روز به روز بیشتر می‌شود.

همچنین ببینید:

اسکناس با عکس سردار سلیمانی (عکس)

سکه‌ های ۲ تومانی به جای اسکناس ۲هزار تومانی

ببینید: ارزش پول ریال عمان در برابر ریال ایران

رضایی بیان کرد: چاپ اسکناس موجب افزایش تورم می‌شود و نارضایتی مردم را بیشتر می‌کند و خیلی از مردم آسیب می‌بینند لذا قیمت سرسام آور کالا و خدمات باعث نگرانی است.

نماینده مردم صحنه‌، هرسین و کنگاور تصریح کرد: هنوز نرخ دلار برای بودجه ۱۴۰۲ جمع بندی نشده و در کمیسیون درباره آن بحث نشده است، چون فاکتور‌های متعددی باید در نظر گرفته شود و با توجه به این موارد قیمت دلار تعیین می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خوبه که سايت آگهي رايگان يک تو در سايت شما معرفي بشه تازه قابليت چت و امکانات خيلي با حاليم داره
    1u1.ir اينم آدرس سايت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *