اشکان خطیبی کجاست آیا مهاجرت کرده است؟ ماجرای استوری های او چیست؟

اشکان خطیبی کجاست ماجرای استوری های جنجالی او چیست؟ اشکان خطیبی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان به تازگی در اینستاگرام استوری های جنجالی به اشتراک می‌گذارد و همین سبب شده که برخی از کاربران از او سوال کنند که آیا در ایران هست یا خیر؟!

اشکان خطیبی کجاست ماجرای استوری های جنجال او چیست؟

اشکان خطیبی کجاست

با توجه به استوری های سیاسی که اشکان خطیبی در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد به نظر می‌رسد این بازیگر در ایران نباشد و در خارج از کشور حضور دارد چرا که بدون شک تا به حال از سوی دادسرا برای چنین استوری ها و پست های احضار می شد ولی گویا این بازیگر در ایران نبوده که با خیال راحت اقدام به انتشار پست های جنجالی میکند.

اشکان خطیبی سال‌هاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد همسرش خانم آناهیتا درگاهی از دیگر بازیگران حرفه ای کشورمان می باشد اشکان خطیبی از سالهای دور تا به حال به صورت مستمر در سینما و تلویزیون فعالیت میکند.

همچنین ببینید:

⚡️دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت چهاردهم ۱۴ 

⚡️کل کل بچه و اشکان خطیبی در برنامه مهمونی

⚡️بیوگرافی اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

اقای خطیبی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که علاوه بر بازیگری در تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی نیز فعالیت دارد. او در سرآسیاب ملارد استان البرز متولد شد ، او خانواده ای هنرمند دارد ، پدر او اهل شعر و ادبیات و مادرش علاقمند به کارهای هنری بوده است.برادر او نیز ددر زمینه موسیقی فعالیت داشت. او یک ازدواج ناموفق داشته است و بع از آن با خانم آناهیتا درگاهی که او نیز بازیگر است ازدواج کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *