نماینده مجلس : می خواهند با گشت ارشاد ، مردم را از گرانی و تورم غافل کنند

اظهارات علیرضا بیگی نماینده مجلس درباره گشت ارشاد و گرانی و تورم

اظهارات علیرضا بیگی نماینده مجلس درباره گشت ارشاد و گرانی و تورم که واکنش هایی را به دنبال داشته است .

نماینده مجلس آذربایجان شرقی در خصوص گشت ارشاد گفت با این کار می خواهند مردم را از گرانی و تورم موجود در جامعه دور کنند.

آقای علیرضا بیگی می گوید وجود گشت ارشاد در سطح شهر احساس ناامنی را در اجتماع تقویت می کند در شرایطی که ما در وضعیت بدی در کشور قرار گرفته ایم و دزدی ها و ناامنی های بسیاری در سطح کشور بیداد می کند.

نماینده مجلس : می خواهند با گشت ارشاد ، مردم را از گرانی و تورم غافل کنند

اظهارات علیرضا بیگی نماینده مجلس درباره گشت ارشاد

آقای علیرضا بیگی می گوید: وجود گشت ارشاد در سطح شهر احساس ناامنی را در اجتماع تقویت می کند در شرایطی که ما در وضعیت بدی در کشور قرار گرفته ایم و دزدی ها و ناامنی های بسیاری در سطح کشور بیداد می کند با بکارگیری گشت ارشاد و در حق مردم ظلم می شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در مورد این موضوع که گشت ارشاد در خیابانها می چرخد و باعث دل نگرانی ها و تشنج اعصاب مردم شده است اذان داشت.

این کار چیزی به جز من حرف کردن افکار مردم از واقعیت های کشور نیست یعنی یک سناریو روانی برای برهم زدن ذهن مردم می باشد که آنها را از اصل موضوع غافل کنند.

نماینده مجلس : می خواهند با گشت ارشاد ، مردم را از گرانی و تورم غافل کنند

ایشان تاکید کردند که مردم در سر مشکلات به غیر از مشکلات امروز کشور به جان هم افتادند که رسانه‌ها در بیان کردن چیزهایی که رخ می دهد ایفای نقش کند نه اینکه رسانه هم خود وارد این بازی شود.

آیا موضوعاتی که از جانب ورزشکاران مثلاً فوتبال رخ داد آنقدر اهمیت داشت که فضای سیاسی کشورمان را اینقدر ملتهب کند آیا اینگونه سختگیری ها لازم است  و آیا این ها مشکل اصلی کشور ما هستند مطمئناً که اینطور نیست.

آقای بیگی می گوید: در خصوص حوزه گشت ارشاد چندین سال است که ناکام مانده و نباید دوباره تکرار شود گشت ارشادی که به دولت آقای خاتمی برمیگردد و  آقای نوری آن را به روی کار آورد.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت لازم به ذکر است که موضوع گشت ارشاد فقط احساس ناامنی را در جامعه تقویت می کنیم البته نباید از ظلمی که در حق ماموران نیروی انتظامی می شود به دست سارقین و اشرار شهید می شوند غافل بمانیم و این نیرو باید برای مطالبات مردم و ایجاد امنیت تلاش کند که آنها را در مقابل مردم قرار دهیم چه چیزی جز بر نیروی انتظامی نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *