اعتراف اجباری محمد عمرانی بازیگر سینما و تلویزیون واقعیت دارد؟

اعتراف اجباری محمد عمرانی بازیگر سینما و تلویزیون واقعیت دارد؟

اعتراف اجباری محمد عمرانی بازیگر سینما و تلویزیون واقعیت دارد؟

اعتراف اجباری محمد عمرانی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون واقعیت دارد؟ ماجرای کلیپ ضدانقلابی و حرف های او علیه نظام چیست؟

محمد عمرانی بازیگر جنجالی این روزها که در شبکه‌های اجتماعی به اعتراضات واکنش نشان داده با انتشار کلیپ هایی از خود حسابی جنجال‌آفرین شده است.

اعتراف اجباری محمد عمرانی واقعیت دارد؟

محمد عمرانی گویا از ایران مهاجرت کرده است و دیگر در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد او همچنان با انتشار ویدیوهایی از اغتشاشات حمایت میکند.

در روزهای اخیر برخی از بازیگران و ورزشکاران به دادسرا احضار شدند اما گویا او در ایران حضور ندارد و در خارج از کشور زندگی میکند.

محمد عمرانی برادر علی عمرانی بوده که هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون می باشند محمد عمرانی در سریال تلویزیونی جراحت که در ایام رمضان پخش میشد شهرت زیادی به دست آورد.

محمد عمرانی همچنین در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده و از چهره‌های باسابقه کشورمان محسوب می‌شود.

محمد عمرانی با شروع اعتراضات در کشور حمایت خود را از آنها نشان داد و با ویدیو های کنایه آمیز درباره این اعتراضات صحبت می کرد.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر کتایون ریاحی و هنگام قاضیانی دو بازیگر مطرح کشورمان در زندان به سر می برند و وریا غفوری و پرویز برومند از فوتبالیست های نامداری کشور نیز بازداشت و در زندان هستند.

محمد عمرانی با نام اصلی سیدمحمد عمرانی زاده آمده است:وی متولد 7 آذر 1335 در بهشهر، بازیگر است  در بیوگرافی محمد عمرانی لازم به ذکر است او از یک خانواده هنری وارد تئاتر شد سپس با صدای گرمی که دارد به رادیو رفت و حالا در امر صداپیشگی و خواندن کتاب های صوتی نیز فعالیت می کند علی عمرانی یکی از شناخته شده ترین و بهترین بازیگران حال حاضر تئاتر است و محمد عمرانی درباره او می‌گوید: «علی را همیشه بهتر از خودم می‌دانم و معتقدم بزرگی به سن و سال نیست من از علی بزرگترم اما قطعاً او بازیگر بهتری است و در این سال‌ها چیزهای زیادی از علی یاد گرفته‌ام.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. حالا چکاره هست مثلا که مثل بقیه سبیل بیریتی ها
    پیام میده

  2. از ارمیتا عباسی چه خبر

    • لیدر اغتشاشات را می گویید ؟؟فعلا باید پاسخگوی تجهیزاتی که برای اغتشاشات استفاده میشه و در خونه اش پیدا شده پاسخگو باشه

  3. رشید دخترش

    محمد عمرانی اوای مادری هم خعلی خوبه در سریال اینه هم بازی کرد خوش به حالش رفت کانادا عقل دارد ااااااا

  4. درود بر آقای عمرانی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *