اعدام تمساح خلیج فارس + تصاویر

اعدام تمساح خلیج فارس + تصاویر و جزئیات کامل

اعدام تمساح خلیج فارس + تصاویر و جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مرد جوانی که به عنوان رئیس سامان مواد مخدر در منطقه خلیج فارسی فعالیت میکرد در نهایت بعد از یکسال زندانی اعدام شد.

اعدام تمساح خلیج فارس

او توانسته بود با تشکیل یک سازمان تولید و توزیع مواد مخدر در منطقه خلیج فارس بسیار از مواد مخدر در مناطق مختلف ایران تامین کند که در نهایت سال گذشته به چنگ پلیس ایران افتاد و بعد از طی کردن مراحل دادگاه امروز 5 بهمن 1398 به دار مجازات آویخته شد.

اعدام تمساح خلیج فارس + تصاویر

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این باره گفت که این مرد به تمساح خلیج فارس لقب یافته بود که با تشکیل یک شبکه گسترده بین المللی توانسته بود مواد مخدر بخش هایی از کشورهای ایران و امارات و پاکستان و افغانستان را توزیع کند.

بعد از دستگیری تمساح خلیج فارس 18 نفر دیگر نیز توست او لو رفتند و به دام پلیس افتادند که در مجموعه 420 سال زندان برای انها در نظر گرفته شد.

تمساح خلیج فارس که بود؟

متهم (ع –ز) سرباند این شبکه سازمان یافته قاچاق مواد مخدر که از سوی رسانه‌های مختلف با عنوان تمساح خلیج فارس و مواردی از این دست مطرح شده، یکی از بزرگترین سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر از طریق دریا بود.

اعدام تمساح خلیج فارس + تصاویر

این فرد متولد سال ۱۳۶۲ بود و با وجود آنکه پنج کلاس سواد داشت، یکی از بزرگترین و مخوف‌ترین شبکه‌های قاچاق و توزیع مواد مخدر را در سطح ایران و منطقه رهبری می‌کرد.

تمساح خلیج فارس در چهره‌های مختلف و پوشش‌های گوناگون فعالیت می‌کرده و حین دستگیری‌اش در حال هدایت برای قاچاق بیش از ۱۰۰ تن مواد مخدر به حوزه آب‌های آزاد بوده است که ناکام ماند

هزار میلیارد تومان؛ تراکنش مالی سالانه تمساح خلیج فارس

این سردسته سوداگران مرگ ظرف دو سال فعالیت مجرمانه بیش از دو هزار میلیارد تومان تراکنش بانکی داشته و حتی به اسم مردگان حساب باز می‌کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: این باند بین المللی با استفاده از راهکار‌های پولشویی، بسیاری از وجوه درآمدی حاصل از معاملات مواد مخدر را به اراضی، املاک و مستغلات در اقصی نقاط کشور تبدیل کرده بود که بسیاری از این اموال نامشروع، شناسایی و به نفع دولت ضبط شد.

اعدام تمساح خلیج فارس + تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *