فیلم کامل افشاگری همسر اول علی دایی آبروی علی دایی را برد

فیلم کامل افشاگری همسر اول علی دایی آبروی علی دایی را برد

فیلم افشاگری همسر اول علی دایی آبروی علی دایی را برد و کلیپ صحبت های همسر سابق علی دایی درباره دخترش دنیز و ماجرای طلاق را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل افشاگری همسر اول علی دایی آبروی علی دایی را برد

علی دایی در گفتگویی با عادل فردوسی پور در یک برنامه به نام 360 درجه درباره همسر و فرزندانش صحبت هایی کرد که بازتاب زیادی داشت علی دایی گفت من کلا یک بار ازدواج کرده ام و اینکه رسانه های نوشته اند من دو بار ازدواج کردم دروغ است و یک بار ازدواج کردم و دارای دو فرزند دختر به نما های دنیز و نورا هستم دنیز در لندن در حال تحصیل بوده و نورا نزد من زندگی میکند.

فیلم افشاگری همسر اول علی دایی

علی دایی با انکار ازدواج اولش باعث شد دخترش دنیز واکنش نشان بدهد و در پستی در اینستاگرامش متنی عاشقانه برای مادرش بنویسد مادر دنیز نیز در پاسخ به پست دنیز صوت عاشقانه ای را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

دنیز دختر بزرگ علی دایی سالهاست در خارج از کشور زندگی میکند و درباره اینکه علی دایی چرا گفت من یک بار فقط ازدواج کردم در نوع خود بسیار عجیب بود.

علی دایی از اسطوره های فوتبال کشورمان میباشد که همه دنیا فوتبال ایران را با نام او میشناسند.

بدون شک علی دایی پرافتخارترین و یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی است. او رکورددار بیشترین گل زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان بعد از رونالدو است (زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی). علی دایی این روزها بیشتر به خاطر فعالیت‌های اجتماعی و مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای انتقادی‌اش در مورد مسائل ورزشی و غیر ورزشی نامش شنیده می‌‌شود. او در سال ۱۳۸۳ از دست رئیس جمهمور آن دوره یعنی سید محمد خاتمی نشان درجه سه شجاعت دریافت نمود.

علی دایی چهاردهم بهمن 1348 در محله جیرال و در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد ولی خواهر ندارد. علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت‌هایی دست یافته است. علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *