مهسا همسر اول علی دایی کیست +بیوگرافی مادر دنیز دایی و عکس

بیوگرافی مهسا خانپور همسر اول علی دایی کیست (مادر دنیز دایی) عکس

بیوگرافی مهسا خان پور همسر اول علی دایی

مهسا خان پور همسر اول علی دایی (به صورت صیغه موقت) بوده است و حاصل این ازدواج در سال 1381 به یک فرزند دختر به نام دنیز منجر شد علی دایی بعد از مدتی از این خانم جدا شد و با خانم مونا فرخ آذری ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام نورا متولد 1388 بود.

علی دایی در برنامه فوتبال 360 در مصاحبه با عادل فردوسی پور گفت که در طول زندگی اش یک بار فقط ازدواج کرده است که آن هم خانم مونا فرخ آذری میباشد.

طبق گفته علی دایی پس ازدواج اولش موقت و غیر رسمی بوده است.

مهسا همسر اول علی دایی کیست +بیوگرافی مادر دنیز دایی و عکس

مهسا همسر اول علی دایی کیست

چند روز پیش دایی در مصاحبه در قالب برنامه ۳۶۰ با عادل فردوسی پور درباره دختران و همسرش صحبت‌هایی کرد که با واکنش‌های زیادی را در پی داشت علی دایی در این مصاحبه گفت که من دو دختر دارم و فقط یکبار ازدواج کردم و رسانه‌هایی که نوشته اند من دوبار ازدواج کردم دروغ است و صحت ندارد .

مهسا همسر اول علی دایی کیست +بیوگرافی مادر دنیز دایی و عکس

بعد از این صحبت های علی دایی دنیز دختر بزرگ که در لندن زندگی می‌کند او با انتشار عکس مادرش نوشت:

امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمانده که ۱۸ سالم بشه و نشستم عکس های بچگیم رو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم فکر می‌کنم عکس تولد یک سالگی باشه که اتفاقاً روز شنبه با تولد مامانم یکیه ۲۰ شهریور خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا مرسی بابت همه سختی‌ها و ازخودگذشتگی هایی که واسه من کردی

مهسا همسر اول علی دایی کیست +بیوگرافی مادر دنیز دایی و عکس

بسیاری از کاربران معتقد هستند که این پست دنیز کنایه به پئرش بوده که همسر اول خود را انکار کرده است.

لازم به ذکر است که دنیز دایی متولد ۱۳۸۱ در تهران بوده که حاصل ازدواج اول علی دایی میباشد برخی معتقد هستند که علی دایی به علت اتفاقات تلخ گذشته که با همسر اولش داشته دوست ندارد درباره آن صحبت کند و به همین دلیل در مصاحبه‌ای گفته است که من فقط یکبار ازدواج کردم.

علی دایی اولین مهمان برنامه ی اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» با اجرای عادل فردوسی پور بود و در بخشی از گفتگوی خود به زندگی شخصی اش پرداخت.

در حالی که پیش تر گفته شده بود علی دایی تاکنون دو بار ازدواج کرده و دختر بزرگش دنیز دایی را از همسر اول خود دارد و دختر کوچک ترش نورا دایی نیز ثمره ی ازدواج دوم او است، این فوتبالیست سابق در مصاحبه ی جدید خود این شایعات را رد کرد و گفت تاکنون تنها یک بار در سال ۸۳ ازدواج کرده است. او همچنین درباره ی دخترانش گفت دنیز ۱۶ سال دارد و در انگلیس در کالج تحصیل می کند و به زودی به دانشگاه می رود و نورا نیز ۱۱ سال دارد و در ایران پیش پدر و مادرش زندگی می کند.

همچنین ببینید

بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی + عکس جدید و اینستاگرام و محل زندگیبیوگرافی کامل دنیز دایی

دختر علی دایی یکی از چهره‌های شناخته شده اینستاگرام به شمار می‌رفت. زمانی عکس های دختر علی دایی به دلیل حجاب غیرمتعارفش بسیار حاشیه ساز شد. دختر علی دایی دنیز نام دارد و در انگلیس بزرگ شده و مشغول تحصیل است. دنیز حاصل ازدواج اول علی دایی است و او با مادرش پس از جدایی راهی لندن شد. کسی از دختر علی دایی خبر نداشت تا اینکه محمد مایلی کهن در برنامه 90 هویت لو را لو داد.

مهسا همسر اول علی دایی کیست +بیوگرافی مادر دنیز دایی و عکس

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در شهرستان اردبیل و در محله خیرال متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال هنگام اذان ظهر در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت. ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبان‌گیرش شود در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متاهل و دارای یک فرزند است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *