الناز نادری همسر شاهین صمدپور کیست +فیلم و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی الناز نادری همسر شاهین صمدپور کیست +فیلم و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی الناز نادری همسر شاهین صمدپور کیست و عکس و اینستاگرام و تصاویر و ماجرای آشنایی ازدواج آنها را در این صفحه مشاهده نمایید.

الناز نادری همسر شاهین صمدپور کیست

شاهین صمدپور در ویدیویی که در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت خبر از ازدواجش با دختری به نام الناز نادری را داد.

گویا همسرش نیز در زمینه خبرنگاری و روزنامه نگاری فعالیت دارد.

بیوگرافی الناز نادری همسر شاهین صمدپور کیست +فیلم و عکس و اینستاگرام

آقای صمدپور از خبرنگاران سابق صداوسیما بوده که چند سالی به صورت آزاد فعالیت متندسازی و خبرنگاری انجام میدهد و تا به حال گزارشات زیادی را درباره حوادث و یا اتفاقات مهم تهیه کرده است.

بیشتر مستندهای او پیرامون حوادث است او سعی کرده درباره کودک آزاری ، همسر آزاری و تجاوزهای جنسی گزارش و مستند تهیه کند و مردم جامعه را نسبت به این اتفاقات اگاه نماید.

آیا شاهین صمدپور قبلا ازدواج کرده؟

پاسخ این سوال خیر است و آقای صمدپور ازدواج نکرده بوده است و خانم الناز نادری اولین همسر او بوده که روز گذشته این خبرنگار با انتشار یک ویدیو خبرر متاهل شدنش را تایید کرد.

الناز نادری همسر شاهین صمدپور کیست +فیلم و عکس و اینستاگرام

ویدیویی عاشقانه که آقای خبرنگار و همسرش را در حال موتور سواری نشان میداد و واکنش هایی را به همراه داشت.

شاهین بصورت جدی فعالیت هنری خود را از 10 سالگی با حضور در کانون هنری حر با سرپرستی سید جواد هاشمی شروع کرد و در 11 سالگی جایزه بهترین بازیگر تئاتر کشور را بدست آورد.

فعالیت هنری اش را ادامه داد تا اینکه از سال 1377 که 17 ساله بود بعنوان دستیار سوم کارگردان وارد تلویزیون شد و تا مدتی بعنوان مدیر تولید و مدیر برنامه ریز فعالیت می کرد.

وی با برنامه جنجالی شوک به شهرت رسید و کارگردانی و اجرای او در برنامه مستند و چالشی شوک مورد توجه بینندگان قرار گرفت و یکی از برنامه هایی بود که میلبون ها بیننده داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *