بیوگرافی عبدالرضا داوری و همسرش الهام سلمانی

الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری با انتشار یک توئیت جنجالی باعث حواشی زیادی در رسانه های کشورمان شده است که در ادامه این بخش از مجله شبونه به بیوگرافی از آنها میپردازیم.

الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری | بیوگرافی عبدالرضا داوری و الهام سلمانی

بیوگرافی عبدالرضا داوری و همسرش الهام سلمانی

ةةجز سیاستمدار و خبرنگار و فعال سیاسی در ۳۱ امین روز از فروردین ماه۱۳۵۲سال در تهران  دیده به جهان گشوده است.و به عنوان مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد و از طرفداران ایشان هست.
او در دوره  ریاست‌ جمهوری احمدی‌ نژاد قائم مقام خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری رسمی ایران بود و همچنین مدتی مدیر مسئولی روزنامه شهروند بود و فعالیت رسمی داشت

الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری | بیوگرافی عبدالرضا داوری و الهام سلمانی

تحصیلات

عبدالرضا داوری همسر الهام سلمانی دارای مدرک دیپلم ریاضی و لیسانس و فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران را دارا است.

فعالیت شغلی

عبدالرضا داوری در خردادماه سال 1387 به عنوان مدیذ کل پژوهش و جانشین معاون خبر منصوب شده و در تیر ماه سال 1388 به عنوان قایم مقام مدیر عامل و معاون خبر گذاری رسمی ایرنا منصوب شد و از اوایل مهر ماه سال 1391 تا اردیبهشت ماه سال 1392 به عنوان مشاور وزیر کشور و رییس مرکز مطالعات راهبئذی و آموزش وزارتخانه فعالیت میکرد.

سرانجام در سال 1388 قبل از انتخابات مسولیت اداره کل پزوهش و معاونت خبر را برعهده داشته است .

حافظ قرآن

عبدالرضا داوری حفظ قرآن را از سنین کودکی از حدودا 11سالگی و از سال 1388  در موسسه نامجو جامعه ااقرآن الکریم  زیر نظر تعلیم اساتید مشهوری همچون شرفی، اسلامی،  میریحیی ،میرعارفی گذارنده است و با کمک این اساتید توانسته ظزف مدت یک سال و سه ماه موفق شود قرآن کریم را حفظ کند.

بیوگرافی عبدالرضا داوری و همسرش الهام سلمانی

مجموعه فعالیت های کاری

عبدالرضا داوری عنوان معاون اداری و مالی دانشکده میکانیک دانشگاه تهران و مدیریت پردیس شماره 2 دانشگاه ، معاون دانشجویی دانشگاه برق ، عضو هیت علمی دانشگاه ، عضو هیت علمی جهاد دانشگاهی ف دیبر و سخنگو خبرنگاری ، و مدرس دانشگاه افسری  و انجمن امور صنفی، و محقق مقالات در زمینه جنگ نرم بوده که موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر فیروز آبادی شده است.

همچنین ببینید:

الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری

الهام سلمانی در یک رشته توئیت ادعا کرد که عبدالرضا داوری  هزینه مدرسه فرزندانش را صرف هزینه زندگی و اجاره منزل پرستویی با نام “ف- کاف ” کرده است. سلمانی همچنین در توئیتی دیگر مدعی شد که عبدالرضا داوری او را به اقدام قهر آمیز تهدید کرده و خواستار این شده که اعلام کند اکانت توئیترش هک شده است.

الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری | بیوگرافی عبدالرضا داوری

در همین حال صبح امروز آقای داوی از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد و عضو دفتر او در واکنش به توییت‌های همسرش «الهام سلمانی» که مدعی وجود یک «پرستو» در زندگی مشترکان شده، در گفتگو با انصاف نیوز گفت در آستانه‌ی جدایی از سلمانی است و پرستویی هم در کار نیست.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا