الهام چرخنده به سیم آخر زد خدا ازتون نگذره دست از سرم بردارید

الهام چرخنده خدا ازتون نگذره شکایت میکنم +عکس و تصاویر

الهام چرخنده به سیم آخر زد خدا ازتون نگذره دست از سرم بردارید

الهام چرخنده به سیم آخر زد خدا ازتون نگذره ناراحتی و عصبانیت الهام چرخنده از رسانه هایی که خبر کذب به نام او منتشر میکنند  .

الهام چرخنده به سیم آخر زد

الهام چرخنده از رفتار برخی از رسانه ها حسابی عصبانی شده است در اینستاگرامش نوشت از جانب من خبر دروغ منتشر نکنید و حرف هایی که من هیچگاه نزدم را از زبان من ننویسید.

الهام چرخنده از زمانی که تغییره عقیده داده و به محجبه شده است مورد حمله برخی از کاربران فضای مجازی و رسانه های معاند قرار گرفته است و هر کاری که انجام میدهد به او انگ ریاکار زده میشود.

این بازیگر قبلا در یک شبکه ماهواره ای به نام مهاجر مجری بود که البته پوشش آن موقع خانم چرخنده با الان او اختلاف زیادی دارد.

الهام چرخنده به سیم آخر زد خدا ازتون نگذره دست از سرم بردارید

چرخنده در چند سال اخیر سعی کرده که نشان بدهد نه تنها خودسش چادری شده بلکه دختران زیادی را چادری کرده و به تبلیغ حجاب میپردازد.

برخی از پیج شبکه های اجتماعی و رسانه ها از زبان او خبرهایی منتشر کردند که حسابی او را ناراحت و عصبانی کرده است.

الهام چرخنده گفته بود در حال حاضر مدت 3 سال است که در کشور همسایه عراق و در شهر کربلا سکونت دارم و مدت اقامت من در این کشور را بسیار طولانی خواهد بود و حضور من در این شهر به علت شغل همسرم که یک روحانی است می باشد و از اینجا نائب الزیاره تمامی هموطنان خوب و عزیزم در ایران هستم.

الهام چرخنده که از سه سال پیش به همراه همسر روحانی‌اش در کربلای عراق زندگی می‌کند، شامگاه دوشنبه ۳۱ شهریور،در آیین گشایش شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور یافت.

بعضی از دوستان فالو کننده با پیام های دایرکت از من پرسیدند ماجرای ازدواج تو با همسر جدیدت از کجا شروع شد و رمز این عشق لطیف معنوی چیست؟.. به ما هم بگو شاید قسمت ما هم شد که شوهر جوان روحانی نصیبمان شود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *