فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی تجربه مرگ برزخ +بیوگرافی

فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی تجربه مرگ برزخ +بیوگرافی

انتشار 25 فروردین 1401 * فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی +بیوگرافی و ماجرای مرگ و برزخ امید عزیزی در برنامه زندگی پس از زندگی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی تجربه مرگ برزخ +بیوگرافی

فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی

امید عزیز یکی از مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی بوده که تجربه مرگ را داشته است.

او در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره تجربه ای که از مرگش داشته است گفت و گو پرداخت

امید عزیزی ۴۵ سال سن دارد و کارمند اداره زندان های شیراز می باشد در ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ یک مجرم زندانی را به بیمارستان می برد در بیمارستان تعدادی از همدستان او که مسلح بودند با اسلحه اقدام به تیراندازی می‌کنند تا بتوانند یک مجرم زندانی را آزاد کنند این سه نفر امید عزیزی را گلوله باران می‌کنند وقتی که امید عزیزی بیهوش میشود به کما فرو میرود اتفاقات برزخ را مشاهده می‌کند.

او می گوید که بعد از اینکه در کما بودم یک درب  عدد بسیار بزرگ به سمت قبله به رویش باز شده است که وقتی از این درب خارج شده است یک حوض آب بسیار بزرگ را در آنجا مشاهده کرد که چند نفر در اطراف آن نشسته بودند از آن‌ها پرسیده که در اطراف این حوض چه می کنید که آنها گفته‌اند منتظریم شما فوت کنید ما شما را اینجا غسل کنیم و شما را از این بیابان عبور دهیم.

امید عزیزی می بیند تا آخر دنیا همه بیابان لم یزرع و بی آب و علف بی کران است. به حالت ترس می گوید که من چه وقتی می میریم. گفت : هفت تا موجود در هیبت حیوان از شما سوال می کند . اگر شما سوالات را جواب دهید که هیچی . اگر جواب ندهید به اندازه وزن آن هفت حیوان باید بار تحمل کنید در این بیابان. طولی نکشید که صدای وحشتناکی در آنجا پیچید . دید یک حیوان انسان نما به صورت شتر هیکلی دیده است. آمد جلو . صحبت نمی کرد ولی امید عزیزی متوجه صحبت ها می شده است. درباره حق پدر و مادر سوال کرده است. از سن ۱۵ سالگی به بعد هر چیزی که در حق پدر و مادر صورت گرفته بود و همه را می دانست و ریز به ریز می دانست و سوال می پرسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *