امیرمهدی ژوله در نقش بن لادن | نقش بن لادن به ژوله

امیرمهدی ژوله در نقش بن لادن در فیلم ملاقات جادوگر

بیوگرافی و عکس های امیرمهدی ژوله را به همراه هنرنمایی در نقش بن لادن در فیلم سینمایی ملاقات باجادوگر در مجله شبونه بخوانید.امیرمهدی ژوله در نقش بن لادن | نقش بن لادن به ژوله در فیلم ملاقات جادوگر

آقای امیرمهدی ژوله روزنامه نگار و سر دبیر  و نویسنده  سریال های ظنز و بازیگر کمدی  در  بیست و هفتمین روز از مرداد ماه سال 1358 در شهر تهران دیده به جهان گشوذه است.

همکاری با مهران مدیری

وی  با همکاری ویژ] با مهران مدیری عنوان نویسندگی  سریال های وی همچون دذر حاشیه ، قهوه تلخ ، زندگی به شرط خنده ، شب های برره ،  نقطه چین ، ویلای من ،  شوخی کردم ، مرد هزارچهره،  را بر عهده داشته است .

حضور در برنامه خندوانه

وی پس از دعوتش در برنامه خندوانه توسط رامبد جوان  در جمع 16 کمدین مسابقه خندوانه حضور یافت و توانست در مرحله گروهی با نظر مثبت مردم  در جمع 8 کمدین برتر این برنامه قرار بگیرد.

ماجرای بیماری ام اس امیرمهدی ژوله

ایشان  چندین پیش با حضورش در برنامه خندوانه در باره مجارای ابتلا به این بیماری و مبارزه کردن صحبت کرده است  و بیان داشته که 10سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم میکند و بیان داشت که رامبد جوان از او در این برنامه به عنوان یک ام اسی موفق قرار بود صحبت کند که به پیشنهاد خودم این بیماری را به شکل استند آپ  و کمدی نمایش دادم.

ازدواج امیرمهدی ژوله

آقای امیرمهدی ژوله متاهل می باشد و حاصل این ازدواج یک دختر بنام گندم می باشد.

امیرمهدی ژوله و همسرش

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های شخصی مهران مدیری

امیرمهدی ژوله در نقش بن لادن در فیلم ملاقات جادوگر

امیرمهدی ژوله در نقش بن لادن | گریم ژوله در نقش بن لادن فیلم ملاقات جادوگر

ایشان در جدیدترین کار در زمینه حرفه بازیگری در فیلم سینمایی  بنام ملاقات جادوگر ساخته حمید اعتباریان در نقش

بن لادن بازی میکند، و جالب است  که این اثر توسط خود ژوله نوشته شده است  و این سریال به عنوان نخستین  اثر سینمایی حمید بهرامیان لقب گرفته است که در غالب کمدی اجرا میشود.

از عوامل و دست اندرکاران فیلم سینمایی  ملاقات با جادوگر میتوان به  حسن مصطفویی بع عنوان مجری طرح و محمدرضا سکوت فیلم بردار ،علی بهرامی فر چهره پرداز اشاره کرد.

امیرمهدی ژوله و همسر و پسرشامیرمهدی ژوله و همسر و پسرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *