فیلم امیر آقایی در نقش گنده لات وحید مرادی در فیلم شنای پروانه

فیلم امیر آقایی در فیلم شنای پروانه (در نقش گنده لات وحید مرادی)

فیلم امیر آقایی در نقش گنده لات وحید مرادی در فیلم شنای پروانه را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امیر آقایی در نقش گنده لات وحید مرادی در فیلم شنای پروانه

امیر آقایی بازیگر مطرح کشورمان در جدیدترین کا هنری خود در نقش متفاوت ظاهر شده است که بسیار جالب و بامزه است

قسمتی از فیلم جدید او به نام شنای پروانه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که نشان میداد این بازیگر نقش یکی از گنده لات های تهرانی به نام وحید مرادی را بازی کرده است وحید مرادی چندی پیش در زندان در یک درگیری به قتل رسید.

فیلم را در زیر ببینید.

دانلود فیلم

امیر آقایی که پیش از این همیشه او را در نقش های پلیس و یا مثبت میدیدم حالا در یک نقش جالب و متفاوت ظاهر شده است و کاراکتر یک گنده لات را بازی میکند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه‌نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شرکت دارد و امیر آقایی در آن با یک لات امروزی در محله‌ای جنوب شهری، نقش تازه‌ای را تجربه می‌کند.

فیلمبرداری این فیلم در مناطق جنوب شهر تهران انجام شده و سید مازیار هاشمی به عنوان مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور داشته است.

فیلم امیر آقایی در نقش گنده لات وحید مرادی در فیلم شنای پروانه

در این فیلم سینمایی همچنین جواد عزتی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، مه‌لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نیلوفر شهفری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش پرداخته اند.

اسامی بازیگران دیگر این پروژه سینمایی که یک چهره سرشناس سینما نیز در میان آنهاست، طی چند روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهند شد.
فیلمنامه این فیلم توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری به نگارش درآمده و در خلاصه داستان آن آمده است: «در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند»

در این فیلم که در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود، اغلب بازیگران نقش‌های متفاوت از آن چیزی که قبلا اجرا کرده‌اند را ایفا می‌کنند.

امیر آقایی با یک شخصیت گنده لات امروزی در محله‌ای در جنوب شهر، نقش تازه‌ای را تجربه می‌کند؛ کاراکتری که در کارنامه این بازیگر وجه تمایز بسیار زیادی دارد. می‌توان پیش‌بینی کرد که «شنای ‌پروانه» از فیلم‌های پرمخاطب و جنجالی این دوره از جشنواره فیلم فجر باشد.

، امیر آقایی در گفت‌وگو با مجله فیلم درباره علاقه‌اش به یادگیری زبان و نحوه پیدا کردن مسیر زندگی آینده‌اش صحبت کرد و کفت: «در نوجوانی می‌دانستم که یک زبان باید یادبگیرم؛ چون به کار می‌آید. در موسسه‌ای زبان انگلیسی می‌خواندم و مشخصا ترمی مبلغی را پرداخت می‌کردم؛ مسیر رفت من به آنجا از سینما عصرجدید می‌گذشت و من جلوی سینما می‌ایستادم و نمی‌توانستم فیلم‌ها را ببینم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *