امین حیایی سکته کرد و ویلچر نشین شد و فیلم لحظه سکته امین حیایی

امین حیایی سکته کرد و ویلچر نشین شد و فیلم لحظه سکته امین حیایی

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بوده که این روزها شایعاتی درباه او به وجود آمده است و گفته شده که او بر اثر سکته ویلچرنشین شده است.

آیا امین حیایی سکته کرد؟

این خبر باعث نگرانی خانواده و بسیارری از دوستان این بازیگر شده است و در روزهای گذشته به او تماس گرفته شده تا از  احوالش باخبر شوند.

امین حیایی سکته کرد و ویلچر نشین شد و فیلم لحظه سکته امین حیایی

در نهایت امین حیایی اعلام کرده عاملان انتشار دهنده این خبر را تحت پیگیرد قضایی قرار خواهد داد چرا که برایش مشکلاتی را به وجود آورده است.

برخی از پیج های اینستاگامی با انتشار تصویری از امین حیایی بر روی ویلچر اعلام کردند که این بازیگر سکته کرده و ویلچرنشین شده است در حالی که این عکس مربوط به یکی از کارهای سینمایی آقای حیایی بوده که در آن نقش آفرینی کرده است.

امین حیایی از هنرمندان کشورمان بوده که در 19 خردادماه 1349 در تهران بوده و در محله قیطریه به دنیا امده است او فرزند بزرگ خانواده بوده و یک برادر کوچک به نام امید دارد که او در عرصه موسیقی فعالیت دارد خواهر امین حیایی در سال 1370 فوت کرده است.

امین حیایی فارغ التحصیل کامپیوتر می باشد. مادرش معلم است و پدرش شغل آزاد دارد، اولین تجربه سینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که خود را مدیون ثریا قاسمی نی داند. امین حیایی و همسرش در لواسان و در منطقه ای خوش آب و هوا زندگی می‌كنند.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند و در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورددار بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *