انشاء و متن درباره ی کودکان فلسطینی و متن در مورد ظلم و ستم اسرائیل

متن در مورد کودکان فلسطینی و متن درباره ظلم و ستم اسرائیل علیه کودکان فلسطین همراه تصاویر و عکس 8 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

متن درباره ی کودکان فلسطینی و متن درباره ظلم و ستم اسرائیل

متن درباره ی کودکان فلسطینی

اگر چه ظلم و ستم اسرائیل به فلسطینیان همه را تحت تأثیر قرار می دهد، اما بیشترین تأثیر را بر کودکان می گذارد. هزاران کودک فلسطینی توسط اسرائیل کشته شدند و بسیاری مورد خشونت قرار گرفتند. این کودکان کم کم امید خود را برای آینده ای بهتر از دست می دهند.

نیروهای رژیم صهیونیستی سالهاست کودکان فلسطینی را به شهادت میرساند و انتشار این اخبار اثار مخرب روانی بر روی دیگر کودکان فلسطینی میگذارد.

سکوت جامعه جهانی نیروهای اسرائیلی را قادر می سازد تا به طور معمول کودکان فلسطینی را به طور وحشیانه به شهادت برسانند آنها به استفاده از نیروی کشنده عمدی در موقعیت هایی که کودکان هیچ تهدیدی ندارند متوسل می شوند.

کودکان فلسطینی در نتیجه فعالیت نظامیان و شهرک نشینان اسرائیل در سرزمین های اشغالی فلسطین از  نقض بی سابقه حقوق بشر رنج می برند.

✅ همچنین ببینید 5 انشاء زیبا روز قدس برای مدرسه

صدها کودک کشته، هزاران نفر مجروح و یا دستگیر شده اند و صدها هزار نفر دیگر در معرض خشونت های مکرر قرار گرفته اند. آنها از استاندارد زندگی مناسب، حق آموزش و مراقبت های بهداشتی کافی محروم هستند. این نقض‌ها نتیجه تشدید سیاست‌های اسرائیل است که با هدف تشدید تعرض بر سرزمین فلسطین و جابجایی افراد و کالاها در این مناطق اجرا شده است.

متن درباره ی کودکان فلسطینی و متن درباره ظلم و ستم اسرائیل

کودکان فلسطینی همچنان توسط نیروهای اسرائیلی بازداشت و دستگیر می شوند در حالی که این کودکان هیچ خطری برای آنها ندارند.

سربازان اسرائیلی حتی کودکان را اغلب در نیمه های شب در خانه هایشان دستگیر می کنند، آنها را از تخت خوابهایشان می ربایند و به اتاق های بازجویی می برند.

انشاء و متن درباره ی کودکان فلسطینی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا