انفجار فرودگاه مهراباد توسط چه گروهی رخ داد؟

انفجار فرودگاه مهراباد توسط چه گروهی رخ داد؟

انفجار فرودگاه مهراباد توسط چه گروهی رخ داد؟ چزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

انفجار فرودگاه مهراباد

امروز 30 مرداد 99 خبرگزاری العربیه متعلق به عربستان سعودی در خبری عجیب اعلام کرد که در فرودگاه مهراباد انفجاری رخ داده است و تلفات زیادی به بار آورده!

انفجار فرودگاه مهراباد توسط چه گروهی رخ داد؟

این در حالیست که مسئولان و هچنین اتشنشانان فرودگاه  از این موضوع بی خبر هسند و اینکه این خبر بر چه اساس در خبرگزاری العربیه منتشر شده در نوع خود بسیار عجیب است.

البته بسیاری از شبکه های معاند همیشه در تلاش بوده اند که با شایعه پراکنی افکار عمومی را تشویش کنند که بارها از این گونه خبرها در شبکه های معاند منتشر شده که هیچگاه صحت نداشته است.

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نام یکی از فرودگاه‌های شهر تهران، پایتخت ایران است که در سال ۱۳۱۷ ساخته شده‌است. این فرودگاه در بخش غربی تهران واقع شده و نام خود را از روستای مهرآباد جنوبی ده بالا که پیشتر در آن منطقه قرار داشت گرفته‌است. این فرودگاه مجهز به سامانه‌های ILS و VOR است. مهرآباد پس از فرودگاه مسجد سلیمان، فرودگاه بندر لنگه و قلعه مرغی، چهارمین فرودگاه ایران و خاورمیانه می‌باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *