فیلم / اولین خودروی ساخت افغانستان را ببینید ساخت لامبورگینی توسط طالبان

فیلم / اولین خودروی ساخت افغانستان را ببینید طالبان دنیا را شگفت زده کرد تولید لامبورگینی توسط طالبان که در نوع خود عجیب است.

اولین خودروی ساخت افغانستان را ببینید

گفته می شود که طالبان تصمیم دارد نشان بدهد که باعث پیشرفت افغانستان خواهد شد آنها مدعی هستند که اولین خودروی اسپرت را تولید کرده و در زمینه تکنولوژی قرار است گام های بیشتری بردارند.

با این که چندی پیش سخنگوی طالبان اعلام کرده بود که هدف آنها توسعه و پیشرفت کشور نیست و فقط تصمیم دارند که قوانین اسلامی را در افغانستان اجرا کنند.

فیلم / اولین خودروی ساخت افغانستان را ببینید ساخت لامبورگینی توسط طالبان

اولین خودروی ساخت افغانستان توسط طالبان رونمایی شد و بسیاری از کارشناسان مدعی هستند که افغانستان زیرساخت های لازم را برای تولید این خودرو نداشته و اقدام به مونتاژ آن کرده اند و همه قطعات آن خارجی است اما با این حال طالبان تاکید دارد که خودش این خودرو را تولید کرده است و حالا سوژه فضای مجازی قرار گرفته است.

همچنین ببینید:

با روی کار آمدن طالبان قوانین بسیار شدیدی را برای زن ها وضع کرده است و بسیاری از از زنان این کشور اعتراضات زیادی را برای قوانین جدید برگزار کردند که البته به نتیجه نرسید بعد از خروج آمریکایی‌ها از افغانستان طالبان بر روی این کشور تسلط پیدا کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *