اینترنت واتساپ و اینستاگرام کی وصل میشه سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱

اینترنت واتساپ و اینستاگرام کی وصل میشه سه شنبه 10 آبان 1401  یکی از موضوعاتی است که مورد توجه کابران فضای مجازی قرار گرفته است.

جزئیات اختلالات اینترنت و رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ

اینستاگرام و واتساپ دو پیامرسان محبوب در کشورمان یک ماهیست که مسدود شده اند و این اتفاق به افرادی که از طریق این پیامرسان ها کسب و کارشان را فعال بود با مشکلات زیادی رو به رو شده اند و چشم انتظار رفع فیلتر این پیامرسان ها هستند.

اما جالب است بدانید که رییس پدافند غیر عامل کشور درباره فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ گفته این دو پلتفرم در حوادث اخیر، نوعی هماهنگی با دشمن در خارج از کشور داشتند و این اثبات شده است. او اعلام کرده به همین دلیل هم بنابراین شورای امنیت کشور تصمیم گرفت که تا زمانی که امنیت کشور تضمین نشود؛ فعالیت این پلتفرم‌ها را متوقف کند. او تاکید کرده این دو پلتفرم باید در داخل ایران‌نماینده داشته باشند و مقررات و قوانین کشور را انجام دهند و در نهایت تصریح کرده «تشخیص اولیه شورای امنیت کشور بر این است که این دو پلتفرم‌مُخل امنیت مردم هستند.»

او به توسعه مدل‌های بومی جایگزین این دو پلتفرم اشاره کرده و گفت که گر شورای عالی فضای مجازی مبتنی بر تامین‌نیازمندی‌های مردم برای توسعه و تقویت زیر ساخت‌های داخلی اقداماتی در دست انجام دارد تا به اقتصاد مردم و مشاغلی که در آنجا است کمک کرده باشد. به باور جلالی در حال حاضر شاهد یک مهاجرت نرمی در شبکه‌های داخلی هستیم که توسط مردم به صورت ارادی انجام‌می‌شود: «تلاش زیادی شده است که مشاغل مستقر در این حوزه ها، جانمایی شود وابزار‌های کمکی برایش پیش بینی شود که مشاغل مردم آسیب نبیند.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *