اینترنت کی وصل میشه پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

اینترنت کی وصل میشه پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

اینترنت کی وصل میشه قطعی اینترنت پنجشنبه 5 آبان 1401 رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام کی انجام میشه؟ اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه؟

اینترنت کی وصل میشه قطعی اینترنت پنجشنبه 5 آبان

در روز گذشته همزمان با چهلم فوت مهسا امینی برخی از شهرهای کشورمان مجددا اعتراضاتی همراه بود که محدودیت اینترنتی به همراه داشت.

اینترنت کی وصل میشه پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

در حال حاضر امروز پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ اینترنت پایدار بوده و ممکن است در برخی از شهرها به دلیل مسائل امنیتی محدودیت هایی داشته باشد .

بسیاری از مردم که کسب و کار آنها بر پایه اینترنت است نگران وضعیت آینده اینترنت میباشند.

یکی از مهمترین خساراتی که محدودیت اینترنت به کشور وارد می شود مسئله توریست بوده که متاسفانه با توجه به اتفاقات اخیر و خبرهای منفی که انعکاس شده حضور توریست ها در کشورمان بسیار کم شده است.

اینستاگرام و واتساپ نیز که دو پیام رسان مهم در بین کشورهای مختلف جهان است در کشورمان در حال حاضر مسدود شده است که این می تواند برای افرادی که با اعضای خانواده خود در خارج از کشور در تماس بودند مشکلاتی به وجود آورد.

در حال حاضر اینستاگرام و واتساپ مسدود بوده و هیچ خبری درباره که رفع فیلتر شدن آنها به گوش نمی رسد و همه مسئولین بر مسدود شدن این پیام رسان تاکید دارند.

چهار حالت برای آینده فیلترینگ اینستا و واتساپ

حالت اول اینکه رفع فیلتر شوند که در این حالت می شود شبیه گذشته و محل حرفی نمی ماند.

حالت دوم اینکه اینستاگرام رفع فیلتر شود و واتساپ فیلتر بماند که خیلی بعید است و محل بحث نیست.

حالت سوم اینکه اینستا فیلتر بماند و واتساپ رفع فیلتر شود که در این حالت تمام کسب و کارهای اینترنتی موظف می شوند برای رشد کسب و کار خود به سایت ها مراجعه کنند و سایت بزنند و در دنیای سرچ با یکدیگر رقابت کنند.

بخش زیادی از مشتری های اینستاگرامی هم به سرچ گوگل می پیوندند.

از آنجا که آراد همواره به ثبات سایت ها و بی ثباتی شبکه های اجتماعی به تاجرانش تذکر داده است این موضوع به شدت برای تاجران آرادی خوب خواهد شد.

به شدت تجارت شما تاجران زیاد می شود و تماس های گوشی هایتان رشد زیادی خواهد داشت.
خدا خدا کنید که این حالت سوم پیش بیاید که هم مشتریانتان زیاد شوند و هم با قابلیت استاتوس واتساپ بتوانید مشتری های خود را وفادار کنید.

اینترنت کی وصل میشه پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *