اینستاگرام جو بایدن و همسرش + سوابق بایدن

اینستاگرام جو بایدن و همسرش + سوابق بایدن

اینستاگرام جو بایدن و همسرش + سوابق بایدن را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جو بایدن رییس جمهور امریکا این روزها مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است چرا که وقتی امار آرا به نفع بایدن بود قسمت ارز پایین می امد وقتی آرای ترامپ بالا میرفت قیمت ارز نیز افزایش میافت حالا بسیاری از مردم ایران به بایدن علاقمند شده اند چرا که باید قبول کنیم سیاست های آمریکا تاثیر مستقیمی بر روی معیشت مردم ایران دارد

اینستاگرام جو بایدن و همسرش + سوابق بایدن

بسیاری از کاربرانه ایرانی به دنیال آیدی اینستاگرام رئیس جمهور امریکا هستند تا به او پیام های تبریک ارسال کنند و از او بخواهند که به برجام برگردد و وضعیت تحریم را برای ایران بهبود ببخشد.

اینستاگرام جو بایدن joebiden

و بایدن در ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲ در بیمارستان سنت مری در شهر اسکرانتون در ایالت پنسیلوانیا زاده شد.

مادر او کاترین فینگن بایدن و پدرش جوزف رابینت بایدن نام داشت.  بایدن بزرگ‌ترین فرزند این خانواده کاتولیک بود و بعد از او والدینش صاحب سه فرزند دیگر شامل یک خواهر و دو برادر برای جوزف شدند.

بسیاری بر این نکته توافق دارند که جو بایدن، معاون سابق ریاست جمهوری ایالات متحده و از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور به اندازه کافی در زندگی خود سختی و تراژدی دیده است. مهم نیست که از لحاظ سیاسی چه دیدگاهی داشته باشید، اما بدون شک نمی‌توانید درد ویرانگری که بایدن در می ۲۰۱۵ و در پی مرگ پسر ارشدش، بایو بایدن، به دلیل سرطان مغز در سن ۴۶ سالگی احساس کرد را انکار نمایید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *