اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشود آیا در مهر 1401 وصل میشه؟

اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشود آیا در مهر 1401 وصل میشه؟

اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشود آیا در مهر 1401 وصل میشه؟

اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشود

اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشود این سوالیست این بسیاری از کاربران فضای مجازی را معطوف خود کرده است بسیاری از کاربران نگران پیج های پر ممبر خود هستند و بسیاری پیج های دیگر محصولات خود را از طریق اینستاگرام به فروش میرساندند.

اما چندروزی ایست که اینستاگرام و واتساپ به صورت رسمی فیلتر شده است و دسترسی کاربران به آن امکان پذیر نیست.

به نظر نمیرسد که این دو اپلیکیشن رفع فیلتر شوند و به سرنوشت سایر اپلییکیشن های خارجی مثل فیسبوک و تویتر و تلگرام و .. گرفتار شد.

همچنین ببینید قطعی اینترتت واتساپ و اینستاگرام تا کی ادامه دارد؟

واتساپ که زیر مجموعه  اینستاگرام و فیسبوک است گفته میشود مدیر آن زاکربرگ با مسئولان کشورمان همکاری دارد اما فعلا در حد شایعه است چرا که اگر همکاری داشتند منجر به مسدود شدن این اپلیکیشن های پرطرفدار نمیشد.

به هر حال سرنوشت اینستاگرام و واتساپ در هاله ای از ابهام قرار دارد و تجربه نشان داده که این آپ ها رفع فییلتر نخواهد شد.

همچنین ببینید  اینترنت کی وصل میشه؟ مهر 1401 چطوری وارد

از سوی دیگر به دلیل حجم بالای درامد کاربران و تعداد فالوئرها و فعالیت های انها ممکن است به صورت موقت رفع فیلتر شود.

در اینستاگرام افراد بسیاری به کسب درامد مشغول هستند و چندسالیست بر فیلتر شدن این آپ زمزمه میشود.

بدون شک از مهمترین دلایل فیلتر شدن اینستاگرام پیج ای ضدا انقلابی همچون شبکه من و تو و ایران اینترنشنال و مسیح علینژاد میباشد که روز به روز بر فالوئرهای انها افزوده میشود.

فیلترینگ دایمی اینستاگرام و واتساپ صحت دارد؟

موج جدیدی از عصر امروز درباره فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ راه افتاده است و استنادشان به اظهارات دادستان کل کشور است. اما تا این لحظه هیچ تصمیم جدیدی درباره فیلترینگ دائمی گرفته نشده و حتی وزیر ارتباطات گفته شورای عالی فضای مجازی جلسه جدیدی نداشته است.اگرچه حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور انتقادات جدی به این پلتفرم‌ها داشته است اما تا امروز هیچ یک از قضات حکم قضایی برای بستن این پلتفرم ها مثل آنچه پیشتر درباره تلگرام رخ داد صادر نکرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. پس پشت گوشمونو دیدیم اینستا و واتساپ رو هم می بینیم عاقبت حساب کردن روی اپیلکیشنهای خارجی اینجوری میشه حالا تیک توک چرا مسدوده اینکه زودتر مسدود شده

  2. سلام ور مورد مسدود کردن بسیار کار خوبی بود .همه میدهنید بیشتر مشگلات و اشوب و درگیرها و اقدام علت امنیت کشور و اتش زدند بانکها و ماشین های سازمان بهداشت و درمان و محم تر از همه توهین به مقدستات اتش زدن قران و مسجدها و مغازهای مردم سرقت انها ..ووووووو وارد کردن اسحله و محمات و هدایت و هماهنگی از چه طریقی انجام شود .مشخص مثل روز روشن میباشد …………گرفتن حق این شگلی میباشد.حق و حقوق یگ کشور و مقدسات مردم زیر پا کنید ..انهای که از انطرف دستور میدهند .باید اقدام و مبارزه با این نظام کنید ….برای گفتن حق حقوق …..درست میباشد .سوال انهای که در گذشت برای علت ملت ایران اقدام نظام و مردم و ریس جمهور و نخست وزیز و ریس قوه قضایه و هزاران مردم بیگاه را شهید کردن .کجا زندگی میکنند .جالب اینجاست .رفتن با دشمن در زمان جنگ هم پیمان شود بر علیه ملت ایران با صدام ………بعدتر از همه چرا بعضی از افراد این فکر تو سرتان توی مغزه خودتان ……انهای هزاران میلیار تومان وووووو دیگران ملت ملت غارت و دوزدی میکنند به کدام کشور پناهنده میشود .کجا هستن اینهای که مال ملت سرقت کردن .کجا هستن .کشورها غربی ..اقدام اول انهای که مال ملت سرقت کردن و در کشور انها زندگی میکنند .راحت انهاتحویل بدهند .تا پول ملت برگردد.همین مجاهدین ضدخلق را ..چطور انها نیخواهند .از ما دفاع کنند ..در صورتی که کسانی که بر علیه مال ثروت ملت دست درازی میکنند .با پول دوزدی .میروند .تو کشور که دم از حق بشر میزند .قانون کسی دوزد و قایل پنهان بدهد .مجرم میباشد …خواهش توجه کن

  3. و من که هنوز دلخوش به حرفهای اون روزها در گذشته آقای محمد باقر قالیباف هستم که می گفت نگران نباشید واتس اپ ف ی ل ت ر نمیشه!

  4. برو گمشوو باباااااا برو بذار باد بیاد باباااااا (خطاب به کامنت اولی )
    اینم بگم ک خیلیی خری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *