این زن آمریکایی با خودش ازدواج کرد و 2 میلیارد تومان هزینه عروسی اش شد

این زن آمریکایی با خودش ازدواج کرد و 2 میلیارد تومان هزینه عروسی اش شد

زن 30 ساله ای با نام دنی تصمیم گرفت که با خودش ازدواج کند و برای همیشه مجرد بماند این تصمیم او به دلیل شکراب شدن رابطه اش با نامزدش بود و این زن تصمیم گرفت که جشن عروسی باشکوه برگزار کند که این عروسی بازتاب گسترده ای داشته است.

این زن آمریکایی با خودش ازدواج کرد و 2 میلیارد تومان هزینه عروسی اش شد

این زن آمریکایی با خودش ازدواج کرد

دنی 30 ساله در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و توضیح داد که چرا این ازدواج بهترین تصمیمی بود که تا به حال گرفت.

زن جوان که به گفته او در مراسم عروسی خود جلوی آینه ایستاده بود، گفت که تجربه “شکست های عشقی” او را بر آن داشت تا روی خودش کار کند.

پس از مشورت با یک روانشناس، او به این نتیجه رسید که اکنون بهترین زمان برای جشن گرفتن عزت نفس خود با صرف هزاران دلار است.

همه دوستان و آشنایان دعوت بودند

در مراسم عروسی اش، در حالی که خانواده و دوستان تماشا می کردند، دنی مقابل آینه ایستاد تا آماده بوسیدن انعکاس او شود.

این زن آمریکایی با خودش ازدواج کرد و 2 میلیارد تومان هزینه عروسی اش شد

بعد از آن، عاقد که یکی از دوستان دنی بود، از او پرسید که آیا قول می دهد که هرگز خود را ترک نکند، خود را ببخشد و به خود احترام بگذارد.

دنی بعد از جواب مثبت به سمت آینه رفت و تصویر خود را بوسید.

دنی در کنار صرف 4000 دلار برای مراسم عروسی خود، 9 ساقدوش هم داشت.

وقتی از دنی پرسیده شد که چرا برای آن مراسمی برگزار کرده است، گفت: “من تمام عمرم در مراسم عروسی بوده ام و می دانم که این مراسم برای نشان دادن عشق، شادی و خوشبختی است. به همین دلیل می خواستم آن را بر عهده خودم بگذارم.

وی ادامه داد: من در دوران کودکی و زمانی که کوچکتر بودم ضربه های روحی زیادی را متحمل شدم، بنابراین هرگز خودم را دوست نداشتم، هرگز هر آنچه را که نیاز داشتم به خودم ندادم و راه طولانی را برای بهبودی طی کردم. »

“با خودم فکر کردم، وقت آن است که به روانشناس مراجعه کنم، وقت ازدواج است. اکنون چیزی دارم که قبلاً نداشتم و خیلی خوب کار می کنم.”

او گفت که وقتی اولین بار این ایده به ذهنش رسید، هم پدر و هم مادرش مطمئن بودند او به سرش زده.

با این حال، طولی نکشید که آن ها هم با او همراه شدند و به این نتیجه رسیدند که ازدواج با خود کار جالبی است.

به گفته ی دنی، او در مراسم ازدواجش حتی با دادن یک حلقه به تمامی مهمانانش این فرصت را برای آن ها فراهم کرد تا آن ها هم با خود ازدواج کنند.

مراسم های ازدواجی که در آن ها زنان با خود ازدواج می کنند در سال های اخیر رواج بیشتری یافته است. در موردی دیگر در سال ۲۰۲۱ یک زن آمریکایی ۳۵ ساله پس از به هم خوردن رابطه اش با شریک عاطفی دیرینه ی خود، در مراسمی خودمانی با خودش ازدواج کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *