بارداری سحر قریشی در ازدواج موقت

سحر قریشی باردار شد ماجرای حامله شدن سحر قریشی +عکس

سحر قریشی تصویری از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و گفت نی نی دارم! این خبر حواشی زیادی را به همراه داشته است این درحالیست که این عکس حاسبی مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و به او میگویند که این کار نمونه بارز جلب توجه با دروغ است.

این عکس مربوط به یکی از فیلم های سحر قریشی به نام “آنچه مردان درباره زنان نمی دانند” میباشد.

ماجرای عکس بارداری سحر قریشی

عکسی از سحر قریشی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که درباره ان گفته شده این بازیگر باردار است در حالی که این عکس مربوط به فیلم سینمایی “آنچه مردان درباره زنان نمی دانند” میباشد.

بارداری سحر قریشی در ازدواج موقت

فیلم در نکوهش ازدواج دوم و رابطه ی پنهانی ساخته شده است اما شخصیت زن اول مرد، شیرین، با بازی فاطمه گودرزی آن قدر متزلزل و ساده لوح جلوه می کند که حتی همذات پنداری مخاطب را برنمی انگیزد. ضمن آن که بحران دراماتیک فیلم به سهل انگارانه ترین شکل ممکن طرح ریزی می شود و این سوال را برای مخاطب بوجود می آورد که چرا عسل (سحر قریشی) که از ابتدا می دانسته آن رابطه دائمی نخواهد بود و به قول خودش آن رابطه را تنها برای دو سال خود در نظر داشته چرا از فرهاد (محمدرضا شریفی نیا) صاحب فرزند می شود؟

بارداری سحر قریشی در ازدواج موقت

آنچه منطقی به نظر می رسید آن بود که عسل نقشه ای پر و پیمان تر برای مرد کشیده باشد و در ازای به دنیا آمدن فرزند از او توقع چیزی داشته باشد، مثلاً این که ملکی به نامش شود و یا از فرزندش به عنوان تهدیدی در مقابل شیرین استفاده کند اما این اتفاق ها نمی افتند و همین امر نفسِ مساله بچه دار شدن را زیر سوال می برد.

داستان اساساً به هرز می رود و نه تنها منطق روایی خود را از دست می دهد که کشش فیلم نیز دچار افت می شود. گویا داستان فیلم از آن به بعد تنها به تلاش فرهاد برای حقه زدن به شیرین به منظور نگهداری از نوزاد خلاصه می شود و بخش عمده ای از مدت زمان فیلم به قایم باشک ها و دروغ گویی ها و تلاش فرهاد برای مخفی کاری دسته گلی که به آب داده است اختصاص داده می شود.

حضور سحر قریشی در ترکیه و ازدواجش با امیر تتلو حواشی زیادی را تا به حال داشته است و بسیاری از رسانه‌ها به این ماجرا پرداختند بسیاری از رسانه‌ها معتقدند سحر قریشی ممنوعالکار شده و دیگر در ایران نمی‌تواند فعالیت هنری داشته باشد از آن طرف سحرقریشی مدعی است که با امیر تتلو ازدواج کرده و ازدواج یک مسئله شخصی بود و کار خارج از عرف یا خلاف شرع انجام نداده است.

به هر حال گفته می‌شود که سحر قریشی باردار بوده و به زودی فرزند آنها به دنیا خواهد آمد این خبر را خواهر امیر تتلو در لایو اینستاگرام خود اعلام کرد .

قریشی که مدتی به عنوان بازیگر برای بازی در سریال نیسان آبی در ترکیه حاضر شده بود تصمیم گرفت که در آنجا امیر تتلو با تو رابطه شود تا قبل از این اتفاق نیز با مهدی طارمی و امید علومی وارد رابطه شده بود سحر قریشی بازیگر سرشناس کشورمان بوده که با سریال دلنوازان اولین تجربه هنری خود را به دست آورد و به شهرت رسید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *