فیلم کامل / بارداری و حامله شدن پشه در مهمونی میگه جو گرفتم زیادی زدم

فیلم کامل / بارداری و حامله شدن پشه در مهمونی میگه جَو گرفتم زیادی زدم

پشه در برنامه مهمونی باردار شده است و حاملگی او در نوع خود جالب میباشد عروسک پشه در برنامه جدید مهمونی میگوید جو گرفتم زیادی زدم و حامله شدم! دیالوگ عجیبی که توسط عروسک پشه در برنامه مهمونی پخش شد.

فیلم کامل / بارداری و حامله شدن پشه در مهمونی میگه جو گرفتم زیادی زدم

برنامه مهمونی در دو سال اخیر طرفداران زیادی را به دست اورده است و موفق شده در شبکه مایش خانگی علاقمدان فراوانی را جذب کند هرچند که برخی اوقات دیالوگ های او با جنجال همراه بوده است.

بارداری و حامله شدن پشه در مهمونی

چندی پیش گفته میشد که عروسک پشه به دلیل استفاده از جمله “بده بزنیم” از این برنامه حذف شده است که در نهایت این خبر تکذیب شد.

علیه ایرج طهماسب در سال جدید دو نقد وارد شد. اول چرا «مهمونی» را ساختی؟ دوم چرا با بازداشت دخترها به طنز برخورد کردی؟ در این میان دوستانی تیغ برکشیده چنان سخن گفتند که گویی می‌خواهند انتقام تمام ناکامی‌ها را از او بگیرند هر چه خواستند گفتند. خب طهماسب بد اصلا، او روباه مکار و دغل باز؛ آیا شما خودتان شیرشاه بودید؟ شما چه کردید؟ شما چه صراحتی داشتید؟ کدام کنش سیاسی متعلق به شما بود؟

مهمونی ایرج طهماسب که در آغاز کارش، با سوالاتی پرشمار درباره موفقیت یا موفق نبودنش روبرو بود، در قسمت سی‌ام در اوج به پایان رسید؛ سریالی که می‌توانست با ناامیدکننده‌ترین ارزیابی‌ها هم، لااقل تا قسمت صد و بیستم خود ادامه یابد چرا که به یکی از موفقیت‌های کم‌نظیر محصولات نمایش خانگی (از آغاز کار خود با رویکرد فروش سی دی در بقالی تا تدوام ارتباط با مخاطبان در اینترنت) دست پیدا کرده بود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *