دانلود مهمونی نازنین بیاتی کامل با لینک مستقیم کل کل با پشه و بچه

دانلود مهمونی نازنین بیاتی کامل با لینک مستقیم کل کل با پشه و بچه

سریال مهمونی با حضور نازنین بیاتی را در ادامه دانلود و تماشا کنید نازنین بیاتی با حضور در برنامه مهمونی موفق شده گپ و گفت جذابی را با عرسک های پشه و بچه داشته باشد و بدون شک میتواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند حتما این قسمت از سریال مهمونی ایرج طهماسب با حضور نازنین بیاتی را تماشا کنید.

دانلود مهمونی نازنین بیاتی کامل با لینک مستقیم کل کل با پشه و بچه

دانلود مهمونی نازنین بیاتی کامل

نازنین بیاتی یکی از بازیگران سرشناس کشورمان بوده که با فیلم سینمایی آینه بغل به شهرت و محبوبیت زیادی رسید او پیش از این در سریال خندوانه نیز حضور پیدا کرده بود.

ایرج طهماسب با مهمونی ۲ برای نوروز ۱۴۰۲ بازگشته است. برنامه ای که البته در شروع آن با حاشیه هایی روبرو بود. امسال مهمان های جدیدی به این برنامه امدند که در کنار عروسک ها و مجری محبوب این برنامه لحظات بسیار خوبی را رقم زدند. یکی از مهمان های این برنامه نازنین بیاتی بازیگر سریال مانکن و فیلم های سینمایی همچون سگ بند و شاددروان بود. که حضورش به شدت مورد توجه قرار گرفت. نازنین بیاتی در برنامه مهمونی را ببینید.

مهمونی با داشتن کلی عروسک شیرین و بامزه می‌توانست تا چند ماه دیگر ادامه پیدا کند. از این رو برخی مخاطبان پایان یافتن این مجموعه در قسمت سی‌ام را یک خداحافظی زودهنگام تلقی کردند. اما بر اساس شنیده‌ها، تولید فصل دوم مهمونی به زودی آغاز می‌شود.

اگرچه در قسمت آخر همه عروسک‌ها خداحافظی کردند، ولی از صحبت‌های‌شان می‌شد فهمید که تمایلی به رفتن ندارند.

کلاه قرمزی عروسک قدیمی ایرج طهماسب سال ۱۳۷۱ متولد شد و تا سال ۱۳۹۷ به مدت ۲۶ سال در برنامه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرد. با این حساب بعید است که طهماسب بخواهد به این زودی با عروسک‌های جدیدش همچون بچه، پشه، شاباش، قیمه، کته خانم، مگسی و … خداحافظی کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *