شهریار شهامت کیست؟ بیوگرافی شهریار شهامت دوست پسر سابق زهرا امیرابراهیمی

شهریار شهامت کیست؟ + بیوگرافی شهریار شهامت بازیگر تئاتر

شهریار شهامت کیست؟ بیوگرافی نامزد سابق زهرا امیرابراهیمی و ماجرای مهاجرت به خارج از کشور را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی شهریار شهامت

یکی از بازیگران مطرح تئاتر بوده که مدتها در زمینه هنری بازی کرده و مدتیست که از ایران خارج شده و در خارج از کشور زندگی میکند

او سوابق زیادی در زمینه کارگردانی و تصویربرداری دارد و چند نمایش را در این زمینه کارگردانی کرده است و از رزومه هنری خوبی برخوردار میباشد.

شهریار شهامت کیست؟ بیوگرافی شهریار شهامت دوست پسر سابق زهرا امیرابراهیمی

سوابق بازیگری و هنری

شهریار شهامت چند سالی در تئاتر فعال بود و کارگردانی و بازیگری میکرد بعد از درخشش در چند نمایش تئاتر از جمله وقت چیدن گردوها، قدمگاه موفق شد که در زمینه کارگردانی و نویسندگی و همچنین طراحی لباس نیز فعالیت کند

یکی از مهمترین کارهای هنری او که در مقابل دوربین ظاهر شده است فیلم وقت چیدن گردو بوده که البته هیچگاه اکران نشده است اما نقش مختلفی را در فیلم های سینمایی قدمگاه، پوپک و مش ماشالله، ورود آقایان ممنوع بازی کرده است که از فیلم های مهمی میباشد که در سوابق او دیده میشود.

مهاجرت شهریار شهامت از ایران

ایشان در اوایل دهه هشتاد تصمیم گرفت که به خارج از کشور برود و برای مدتهاست که در امریکا زندگی میکند و البته اطلاعات چندانی از او در رسانه ها وجود ندارد گویا او دیگر از دنیای بازیگری فاصله گرفته است چرا که خبری از او در زمینه هنری وجود ندارد.

همچنین ببینید: ماجرای انتشار فیلم زهرا امیرابراهیمی توسط مجید بهرامی

نامزد زهرا امیرابراهیمی

او مدتی نامزد زهرا امیرابراهیمی بازیگر سابق تلویزیون بود که بعد از انتشار فیلم خصوصی آنها با واکنش های زیادی مواجه شد که مجبور شدند ایران را ترک کنند.

شهریار شهامت کیست؟ بیوگرافی شهریار شهامت دوست پسر سابق زهرا امیرابراهیمی

خانم امیرابراهیمی میگوید ابتدا گمان کردم که شهریار شهامت فیلم من را پخش کرده است اما بعد از مدتی متوجه شدم که کار مجید بهرامی یکی از بازیگران تئاتر بوده که در حال حاضر فوت کرده است و انتشار فیلم کار نامزد سابقم نبوده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *