بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی مجید اسماعیلی

آقای اسماعیلی متولد 1359 میباشد و سابقه زیادی در کارگردانی و تهیه کنندگی داراست.

او بیش از ۱۰ فیلم سینمایی پرفروشی را تهیه کنندگی کرده است فیلم هایی همچون «دلشکسته» به کارگردانی علی رویین تن، چراغ‌های ناتمام به کاگردانی مصطفی سلطانی و آفریقا اثر هومن سیدی که هر 3 تجربه اولین فیلم بلند کارگردانها بوده است و نشان میدهد که آقای اسماعیی به کارگردانها قدرت اعتماد به نفس زیادی میدهد و به انها کمک میکند تا در ساخت فیلم گام بردارند.

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

او برای تهیه دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» توانسته جوایز جشنواره‌های بین المللی دریافت کند  فیلم «شاهزاده ایرانی» که توسط او تهیه کنندگی شد در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین کسب کند.

استاد دانشگاه است

آقای اسماعیلی استاد دانشگاه میباشد او علاوه بر مهندسی برق، در رشته علوم سیاسی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد است، در جشنواره‌های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می‌شود و علاوه بر طراحی و تهیه ۱۴ مجموعه انیمیشن، ۲ فیلم در این حوزه کارگردانی کرده که می‌توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب» اشاره کرد.

مجید اسماعیلی کیست

مجید اسماعیلی کارگردان و فیلمنامه‌نویس شناخته‌شده و مطرح کشورمان بوده که سالهای زیادی در عرصه کارگردانی فعالیت می‌کند.

او متولد ۱۳۵۹ در تهران بوده و کار خود را با تئاتر و نمایش آغاز کرد و سپس وارد سینما شد.

مدارکی که مجید اسماعیلی دارد را در ویدیو زیر از زبان خودش بشنوید

همسر و زندگی شخصی

درباره زندگی شخصی ایشان اطلاعاتی وجود ندارد

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

شروع کار

اولین تجربه حرفه ای او فیلم کوتاه قرار ملاقات بود که در سال ۱۳۸۳ ساخته شد و نخستین فیلم بلند ایشان به سال ۱۳۸۸ برمیگردد بیشتر فیلمها و کارهای او در زمینه چالش ها و دغدغه های اجتماعی می باشد.

سوابق مجید اسماعیلی

اولین تجربه حرفه ای او در سینما فیلم نزدیک تر بیا بوده که توسط سید روح الله حجازی کارگردانی شد این فیلم در سال ۱۳۸۸ تولید و در آن بازیگرانی همچون محمد کاسبی و سیروس همتی بازی می‌کردند همچنین فیلم کمی دورتر در سال ۱۳۸۹ دومین کار آقای اسماعیلی بود.

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

آقای اسماعیلی فیلم های خشت بهشت و خدا جیرجیرک ها را دوست دارد و رقص روی یخ و جاده را کارگردانی کرده است.

کارگردانی سریال گیلدخت

سریال تلویزیونی گیلدخت اولین تجربه حرفهای او در ساخت سریال بود که در سال ۱۳۹۸ تولید و در ۶۰ قسمت از شبکه آی فیلم و سایر شبکه های صدا و سیما پخش شد.

این سریال توسط محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی شد و در آن بازیگران شناخته شده‌ای همچون شقایق فراهانی و محمود پاک می گردد با ثریا قاسمی به ایفای نقش پرداختند.

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

تجربه تهیه کنندگی

اما جالب است بدانید که آقای اسماعیلی علاوه و کارگردانی و نویسندگی در عرصه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

اولین تجربه تهیه کنندگی او برای فیلم جیرجیرک ها را خدا دوست دارد بوده که کارگردانی اش را هم خودش بر عهده داشت

فیلم رقص روی یخ نیز که توسط خودش کارگردانی شده بود تهیه کنندگی هم شد.

فیلم صدای پای باران و اوقات مشترک  نیز از دیگر کارهای او به عنوان تهیه کننده می باشد.

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

جوایز

مجید اسماعیلی برای تهیه دو فیلم سینه سرخ و ماه جبین موفق به دریافت جوایز متعدد جسنواره جهانی شده است. او برای فیلم شاهزاده ایرانی نیر در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

داور عصر جدید

آقای مجید اسماعیلی در فصل سوم عصر جدید به عنوان داور حضور پیدا کرده و جای بشیر‌حسینی را گرفته است مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شده است، چهره کمتر شناخته شده این جمع داوری است؛ اما در سابقه اش تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی همچون «دلشکسته» ساخته علی رویین تن، «چراغ های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می شود به چشم می خورد. «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگسازبیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

باید زیبایی‌های دین اسلام را با هنر به دنیا ارائه کنیم

دکتر مجید اسماعیلی در مراسم گرامیداشت هفته «هنر انقلاب اسلامی» که با حضور خانواده های معظم شهدا و هنرمندان استان همدان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: در این فضایی که آکنده از عطر و بوی شهداست و هنرمندانی که بزرگترین هنرهای دنیا را به نمایش گذاشته اند جا دارد که از آنها تقدیر و تشکر شود.

وی گفت: اساس کار هنر این است که آن چیزی را که معقول است به محسوس تبدیل کند و آن چیزی که از آسمان‌ها است به زمین نازل کند و ببیند چه چیزی این ارزش را دارد که به بیان عمومی تبدیل شود.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

تهیه‌کننده فیلم «شکارچی شنبه» عنوان کرد: حق مسلم همه ما این است که روایت خودمان را به عهده بگیریم، یعنی خود را بشناسیم که این با تولیدات و آثار مکتوب انسان که تولید می‌کند مشخص می‌شود.

اسماعیلی افزود: اگر در دنیای امروز این اتفاق جابجا شود و افراد دیگری روایت ما را برعهده بگیرند قرائت های مختلفی از ما ارائه می دهند و این یک اتفاق خیلی سختی است که روایت ما را دشمنان به عهده بگیرند.

سوابق مجید اسماعیلی در دستیاری کارگردان

خدا نزدیک است

گمیچی

سوابق تهیه کننده

۱ – چراغ های ناتمام
۲ – آفریقا
۳ – شکارچی شنبه
۴ – دل شکسته
۵ – دایناسور
۶ – سینه سرخ
۷ – شاهزاده ایرانی

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

دستیار دکور و صحنه

بید مجنون

دستیار صحنه و لباس

غروب شد بیا

شغل جدید مجید اسماعیلی پس از عصر جدید

طی حکمی از سوی محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی و رئیس هیات امنا موزه سینما، مجید اسماعیلی به سمت مدیرعامل موزه سینما منصوب شد.

متن حکم مدیرعامل جدید موزه سینما به این شرح است:

جناب آقای مجید اسماعیلی

نظر به تعهد، سوابق مدیریتی و علمی و شناخت و اشراف نظری و عملی در حوزه سینما، جنابعالی را به سمت مدیر عامل موزه سینما منصوب می‌نمایم. امید است با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و میراث گرانقدر سینمای ایران و اتخاذ تدابیر موثر زمینه تحولات استعلایی در این مرکز فرهنگی و اجتماعی را فراهم آورید.

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

سال 1401 آغاز سال بسیار عالی برای مجید اسماعیلی بود. او در بیست فروردین 1401 از طرف محمد خزاعی به عنوان رئیس سازمان سینمایی و رئیس هیئت امنای موزه سینما، جایگزین مهران عباسی شد و سمت جدید خود را بر عهده گرفت. مجید اسماعیلی به عنوان مدیر موزه سینما منصوب شد. دکتر مجید اسماعیلی نیز با برنامه عصر جدید به ویژه برنامه نوروز 1401 به تلویزیون رفت و به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

شروع فعالیت هنری و حرفه ای او به اولین تجربه حرفه ای او در فیلم کوتاه قرار که در سال 1383 ساخته شد و اولین فیلم بلند او به سال 1388 با نام نزدیکتر بیا برمی گردد. دکتر مجید اسماعیلی با فیلم «شاهزاده ایرانی» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نیز شده است.

مجید اسماعیلی شهرتش برای داوری در برنامه عصر جدید است اخیرا با داوری قابل قبولی که در این برنامه انجام داده بر شهرت و محبوبیت خود افزوده است. وی جایگزین دکتر سید بشیر حسینی داور سابق سری اول و دوم دوره جدید شده است و یکی از چهار داور فعلی این برنامه پرمخاطب امین حیایی، کارن همایونفر و ژاله صامتی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. همش دروغه

  2. الهه انصاری

    سلام وقت بخیر شما اطلاعات و رزومه مجید اسماعیلی پارسا متولد ۵۹ را با ایشان ادغام کرده و کلی اشتباه نوشتید گیلدخت مال پارسا است وای خدای من کلی اطلاعات نادرست و درهم به مخاطب ارائه دادید لطفا اول تحقیق و بررسی کنید بعد خبر را درج کنید

  3. چرا اینقدر زرد ؟؟؟ این همه امکانات واین استفاده؟!!! حیف …افسوس..

  4. پدر پسر شجاع

    داداش داری اشتباه میزنی این عکس متعلق به یه اسماعیلی دیگس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *