بارش شدیدترین باران قرن در ایران + اسامی شهرها

بارش شدیدترین باران قرن در ایران + اسامی شهرها

خبری منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش باران قرن در ایران که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است درباره این خبر گفته می‌شود که استان‌های شمالی ایران از جمله مازندران و گلستان و گیلان بیشترین بارش باران را به همراه خواهد داشت و به بارش شدیدترین باران قرن در ایران لقب خواهد گرفت اما آیا واقعاً در وسط فصل تابستان چنین اخباری می‌تواند واقعیت داشته باشد یا خیر ؟

بارش شدیدترین باران قرن در ایران + اسامی شهرها

اخبار بارش شدیدترین باران قرن در ایران

در این باره صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران وضع هوا اعلام کرد این خبر واقعیت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

صادق ضیائیان ضمن رد اخبار مبنی بر باران‌های سیل آسا و شدیدی که بسیاری از شهرهای ایران را در بر خواهد گرفت گفت این اخبار واقعیت ندارند و فقط در استان هرمزگان ممکن است هوا ابری باشد و رعد و برق و وزش باد شدید و رگبار را در پی داشته باشد همچنین سیستان و بلوچستان با گرد و خاک روبرو شود.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر به دلیل گرمای شدید هوا بسیاری از مردم به دنبال اخبار کاهش دما و بارش باران هستند و به همین دلیل برخی از پیج‌های اینستاگرامی اخبار غلط منتشر می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *