فیلم / بازداشت نوید محمدزاده و فرشته حسینی واقعیت دارد؟

فیلم / بازداشت نوید محمدزاده و فرشته حسینی و دستگیری آنها

فیلم / بازداشت نوید محمدزاده و فرشته حسینی واقعیت دارد؟ آیا نوید محمدزاده از اغتشاشگران حمایت کرده است؟

فیلم / بازداشت نوید محمدزاده و فرشته حسینی واقعیت دارد؟

بازداشت نوید محمدزاده و فرشته حسینی واقعیت دارد؟

خبری مبنی بر بازداشت  دستگیری نوید محمدزاده در فضای مجازی منتشر شده است که صحت و سقم آن در دسترس نیست اما هیچ منبع و خبرگزاری این خب را تایید نکرده است نوید محمدزاده از ستاره های سینمای ایران است و خیلی کم دیده ایم که درباره مسائل سیاسی اظهار نظر کند و به نظر نمیرسد که این بازیگر کشورمان دستگیر شده باشد.

نوید محمدزاده چهره ای سیاسی نیست و درباره مسائل سیاسی خیلی کم پیش می آید که واکنش نشان دهد.

همچنین ببینید

فیلم کامل نوید محمدزاده و فرشته حسینی فرش قرمز ونیز 
بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی
ماجرای مهاجرت نوید محمدزاده به ایتالیا و طلاق فرشته حسینی

او به همراه همسرش در جشنواره کن 2022 حسابی سوژه رسانه های کشورمان شدند و بوسه عاشقانه انها در مقابل دوربین عکساسان و خبرنگاران جنجال زیادی به راه انداخت و اولین بازیگر ایرانی بود که بعد از انقلاب چنین کاری را انجام میداد و مورد انتقادات بسیار زیادی قرار گرفت چرا که این اتفاق همزمان با حادثه متروپل آبادان بود که تعداد زیادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده بودند و نوید محمدزاده بدون توجه به این حادثه به رفتار عجیب خود در جشنواره ادامه میداد.

فیلم / بازداشت نوید محمدزاده و فرشته حسینی واقعیت دارد؟

نوید محمدزاده در سال ۸۲ بعد از گرفتن دیپلم بخاطر علاقه مندی به عرصه هنر و بازیگری به کلاس های بازیگری در مؤسسه هفت هنر کرج رفته و زیر نظر اساتیدی محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است. اولین تجربه حرفه‌ای نوید محمدزاده در فیلم «در میان ابرها» کار روح الله حجازی، در نقش مکمل مرد بود و پس از آن اواخر سال ۸۸ هم در فیلم سینمایی اندو نقش اول را بازی کرد که هیچ وقت مجوز نگرفت.

نوید محمدزاده الان کجاست؟

محمدزاده در حال حاضر در حال بازی در سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی برای پخش از شبکه نمایش خانگی است.

این سریال که یک سریال اجتماعی در قالب زندگی‌نامه است، به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت.

اولین جایزه بین‌المللی نوید محمدزاده در فیلم دستاوردی برای ناهید ساخته آیدا پناهنده بود که جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره براتیسلاوا در سال ۲۰۱۵ را کسب کرد.

فیلم / بازداشت نوید محمدزاده و فرشته حسینی و دستگیری آنها

جایزه بهترین بازیگر مرد در هفتادو چهارمین جشنواره فیلم ونیز (بخشِ افق‌ها) برای فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره شب‌های تالین برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد در سی و چهارمین  جشنواره فیلم فجر برای فیلم ابد و یک روز از دیگر جوایز این بازیگر سینمای ایران است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *