بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران با نقش +داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال افعی تهران

اسامی بازیگران سریال افعی تهران با نقش آنها عبارتند: پیمان معادی بازیگر نقش آرمان بیانی، ماهور نعمتی بازیگر نقش بابک ، سحر دولتشاهی بازیگر نقش مژگان مشتاق ، آزاده صمدی بازیگر نقش الهه ، پژمان جمشیدی ، مریلا زارعی ، هومن سیدی ، بهادر مالکی بازیگر نقش فرهاد ، بابک ملک‌زاده بازیگر نقش کودکی آرمان بیانی ، به آفرین غفاریان ، تورج اصلانی بازیگر نقش عرفان ، مهسا حجازی بازیگر نقش مونا ، امیر احمد قزوینی ، محمد صدیقی مهر ، نیلوفر کوخانی ، مجید جوزانی

سریال افعی تهران تولید سال 1402 به کارگردانی سامان مقدم و پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی پخش میشود بازیگران شناخته شده ای در این سریال حضور دارند از جمله پیمان معادی بازیگر نقش آرمان بیانی ، سحر دولتشاهی بازیگر نقش مژگان مشتاق ، آزاده صمدی بازیگر نقش الهه ، پژمان جمشیدی ، مریلا زارعی هومن سیدی ، بهادر مالکی بازیگر نقش فرهاد ، بابک ملک‌زاده بازیگر نقش کودکی آرمان بیانی ، تورج اصلانی بازیگر نقش عرفان ، مهسا حجازی بازیگر نقش مونا

سریال “افعی تهران” با موضوع درام و جنایی به صورت مشترک توسط سامان مقدم و پیمان معادی کارگردانی شده است و بازیگران شناخته شده ای همچون پیمان معادی ، سحر دولتشاهی ، آزاده صمدی ، مریلا زارعی و پژمان جمشیدی در آن حضور دارند این سریال در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و چهارشنبه ها ساعت 8 صبح در پلتفرم فیلمنت پخش میگردد.

دانلود این ویدیو

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران

اسامی بازیگران سریال افعی تهران با نقش آنها عبارتند از:

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران با نقش +داستان و عکس

معرفی سریال افعی

سریال افعی تهران عنوان مجموعه ایرانی می‌باشد، که توسط سامان مقدم و پیمان معادی کارگردانی شده است.

این سریال از تازه‌ترین مجموعه‌های نمایش خانگی محسوب می‌شود، که در لیست پخش قرار دارد.

اکنون بعد از گذشت ۲۰ سال از ساخت فیلم کافه ستاره سامان مقدم و پیمان معادی در سریال افعی تهران مجدداً در کنار یکدیگر به همکاری پرداخته‌اند، که این مجموعه یک فعالیت جدید برای پیمان معادی به حساب می‌آید.

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران با نقش +داستان و عکس

این چهره که قبل از این در آثار بسیاری به عنوان هنرپیشه و کارگردان به ایفای نقش پرداخته است، برای نخستین مرتبه در یک سریال ایرانی حضور یافته است.

زمان پخش

سریال افعی تهران یک سریال در مضمون راز آلودو هیجان انگیز از تاریخ ۱۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح هر چهارشنبه از پتلفرم فیلم نت روی آنتن خواهد رفت.

سریال افعی تهران در ۲۰ قسمت به دست تولید رسیده است.

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران با نقش +داستان و عکس

خلاصه‌ داستان سریال افعی تهران

این سریال در مضمون درام و اجتماعی است که درباره یک کارگردان سینما معروف با ایفای پیمان معادی را روایت می‌کند، که در پی پرونده یک قتل است.

این ماجرا وی را به سوی ماجراهایی راز آلود و پر از چالش سوق می‌دهد و زندگی فردی و حرفه‌ای وی را متحول می‌کند.

در این راه وی با شخصیت‌های گوناگونی همچون: سارا با حضور سحر دولتشاهی و ماهور با حضور آزاده صمدی آشنایی پیدا می‌کند، که هر یک در این پرونده قتل نقشی دارند.

هر کدام از این بازیگران مطرح در زمینه سینما، تلویزیون و تئاتر نقش مهمی در این سریال بر عهده دارند و با ظرافت و توانایی که بر شخصیت‌های خود دارند قصه را جلو می‌برند.

پیمان معادی بازیگر | بیوگرافی پیمان معادی و همسرش فرانک قوانلو +دختر و پسرش

بیوگرافی پیمان معادی

پیمان معادی یکی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشور ایران است که در روز نهم تیر ماه سال ۱۳۴۶ در نیویورک به دنیا آمده است و ۴۶ ساله می‌باشد.

والدین وی ایرانی بوده‌اند و بعد از به دنیا آمدن پیمان در حالی که ۵ سال سن داشته به کشور ایران برگشته‌اند.

پیمان معادی علاوه بر هنرپیشگی در عرصه کارگردانی و نویسندگی فعالیت دارد. همچنین به غیر از شغل شاخصی در زمینه سینما، مالک یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران هم می‌باشد.

این چهره متاهل می‌باشد و با فرانک قوانلو ازدواج نموده است و حاصل آن دو فرزند به اسم‌های باران و رایان می‌باشد.

پیمان معادی فعالیتش را ابتدا با نویسندگی استارت زده است.

نخستین فعالیت ایشان به سال ۱۳۷۹ نویسندگی برای فیلم آواز قو باز می‌گردد. وی از طرف اصغر فرهادی برای فیلم درباره الی فراخوانده شد و برای نخستین مرتبه مقابل قاب دوربین قرار گرفت.

پس از دو سال با حضور در شخصیت نادر در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین، موفق شد جایزه خرس نقره بهترین هنرپیشه مرد در جشنواره بین المللی فیلم برلین را از آن خود کند.

فیلم برف روی کاج‌ها را خود آقای پیمان معادی به دست تولید رسانیده است.

بیوگرافی سحر دولتشاهی و همسرش

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی یکی از هنرمندان سینما و تلویزیون کشور ایران در تاریخ ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۵۸ در تهران دیده به جهان گشوده است.

این چهره در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را از دانشگاه سوره تا مقطع کارشناسی به پایان رسانیده است. همچنین مدرک کارشناسی در رشته مترجمی زبان را از دانشگاه آزاد فرانسه را اخذ نموده است و اینکه سابقه اجرا را در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است. همچنین تجارب فعالیت در عرصه دستیاری کارگردان و مترجم متن را هم در پرونده خود دارد.

سحر دولتشاهی از آخر دهه ۷۰ با نمایش تئاتری فعالیت هنری اش را استارت زد و در پایان برای فیلم فرزند صبح در سال ۱۳۸۳ فراخوانده شد و اولین فعالیت سینمایی‌اش کلید خورد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش + تصاویر خانواده (پدر و مادر و خواهر)

بیوگرافی پژمان جمشیدی

یکی دیگر از چهره‌های سریال افعی تهران پژمان جمشیدی می‌باشد، که یکی از بازیگران مطرح در عرصه هنر در ایران محسوب می‌شود.

وی به غیر از هنرپیشگی در زمینه فوتبال هم تجارب خوبی داشته است.
پژمان جمشیدی در دوران جوانی ۱۷ سال به عنوان بازیکن فوتبال در تیم‌های گوناگون همچون پرسپولیس

تهران توپ زده است. پژمان جمشیدی در آن دوران یک گل ملی هم زده است.
بعد از وداع از فوتبال در سال ۹۲ با حضور در سریال پژمان پا به عرصه هنرپیشگی نهاد و مهارتش را در این

حرفه به رخ همگان کشاند.
بازی وی در سریال پژمان توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب نمود و او را به عنوان یک هنرپیشه مطرح با جامعه هنری آشنا کرد.

بیوگرافی آزاده صمدی و همسرش

بیوگرافی آزاد صمدی

آزاد صمدی بازیگر ایرانی در تاریخ ۱۷ دی ماه سال ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان دیده به جهان گشوده است.
این چهره بعد از اخذ مدرک لیسانس در رشته هنر از دانشگاه سوره دوره‌های هنرپیشگی را زیر نظارت پرویز پرستویی سپری کرده است.

آزاده صمدی با حضور در نمایش تئاتری به نام بی‌شیر و شکر ساخته حمید امجد کارش را در این حرفه شروع نمود.
پس از آن در تئاتر دریاروندگان ساخته محمد عاقبتی حضور یافت.

خانم صمدی با حضور در سریال تلویزیونی راه بی پایان ساخته همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۹ به اوج شهرت دست یافت.

بیوگرافی مریلا زارعی و همسرش مهدی رجبی و فرزندش پارمیدا +عکس

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور ایران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده است. وی اصلیتش شهر نطنز یکی از شهرستان‌های استان اصفهان می‌باشد.

خانم زارعی خواهر ملیکا زارعی خاله شادونه یکی از مجریان و همچنین بازیگر تلویزیون می‌باشد.

مریلا زارعی از سنین نوجوانی هنرپیشگی را بسیار دوست می‌داشته، ولی رشته صنایع غذایی را انتخاب کرده و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع لیسانس اخذ نموده است.

این هنرمند به عنوان شرکت کننده در برنامه بیکار نمی‌توان نشست در سال ۱۳۶۱ از گروه کودک و نوجوان برای نخستین مرتبه مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت.

خانم زارعی در حالی که ۲۱ ساله بوده در سال ۱۳۷۳ با یک نقش کوتاه در سریال کاراگاه علوی ساخته حسن هدایت وارد این حرفه شده است.

او برای حضور در آثاری از جمله: سربازهای جمعه، شیار ۱۴۳ وزیر سقف دودی موفق شد جایزه سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه زن از جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مهسا حجازی بازیگر نقش مونا

مهسا حجازی یکی دیگر از چهره‌های سینما و تلویزیون کشور ایران است، که در تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۳۷۳ در تهران متولد شده است.

ایشان در رشته هنر تحصیل کرده و مدرک دانشگاهی خود را از شهید بهشتی اخذ نموده است. همچنین دوره‌های آموزشگاه هیلاج را سپری کرده است.

خانم حجازی کار هنری اش را با حضور در نمایش تئاتری در سال ۱۳۹۲ استارت زده است. می‌توان از شخصیت‌های برتر این چهره حضور در آثاری از جمله:
خوک ساخته مانی حقیقت، زالاوا ساخته ارسلان امیری و جنگ جهانی سوم ساخته هومن سیدی را نام برد.

خانم حجازی علاوه بر یک هنرپیشه توانمند و معروف در زمینه هنرپیشگی از جمله هنرمندانی تازه کار و با آینده در سینمای ایران مطرح می‌شود.

بازیگر نقش فرهاد در سریال افعی تهران کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بهادر مالکی بازیگر نقش آرمان

اغلب بهادر مالکی را با صداپیشگی در شخصیت فامیل دور در سریال کلاه قرمزی می‌شناسند. این شخصیت که با لحن کمدی و کلمات بامزه خود خیلی زود در دل مردم جا باز کرد و همین نقطه اوجی در پرونده کاری این چهره محسوب می‌شود.

آقای مالکی یکی از صداپیشگان و هنرپیشه کشورمان است که در تاریخ هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده است.

ایشان در رشته هنر نمایش عروسکی تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی اش را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران اخذ نموده است.

آقای مالکی کارش را در قاب تلویزیون به عنوان صداپیشه در یک برنامه به نام خانم حنا استارت زد. وی در این برنامه صداپیشگی شخصیت‌های گوناگون همچون پسرخاله و آقا ذوقی را برعهده داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران با نقش +داستان و عکس

تورج اصلانی بازیگر نقش عرفان در سریال افعی تهران

تورج اصلانی متولد سال 1353 در کرمانشاه، مدیر فیلمبردار، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است. او مدرک رشته گرافیک و کارگردانی سینما را از دانشگاه سوره دارد. تورج اصلانی عکاسی را از سن 10 سالگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقر آغاز کرد. او از سال 1369 و در سن 14 سالگی با دوربین 8 میلی‌متری، فعالیت فیلمسازی را در انجمن سینمای جوان کرمانشاه آغاز کرد. تورج اصلانی برای اولین بار به عنوان مدیر فیلمبرداری در فیلم سینمایی «عقل سرخ» به کارگردانی حمید جبلی حضور داشت و وارد سینما شد.

تورج اصلانی کارگردانی آثاری همچون فیلمهای “حمال طلا”، “جینگو”، “وابل” را برعهده داشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *