بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد + پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد با نقش +سرنوشت و عکس جدید و داستان

سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ به سفارش شبکه سه سیما ساخته شد این سریال مراحل تدوین برای اولین بار در فروردین ماه سال ۸۳ از شبکه سوم سیما پخش شد و توانست با توجه به موضوع جالب اجتماعی و معمایی خود طرفداران بسیاری پیدا کند

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد با نقش +سرنوشت و عکس جدید و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد با نقش ها

  • شهاب حسینی بازیگر نقش شهاب کیانفر
  • حمید گودرزی بازیگر نقش حامد
  • کامبیز دیرباز بازیگر نقش پیمان
  • سولماز غنی
  • شهرزاد عبدالمجید بازیگر نقش مرجان
  • محسن زهتاب
  • سروش صحت
  • مهدی سلوکی
  • صالح میرزاآقایی
  • مریم بلالی مقدم
  • علی عبادت طلب
  • محمدرضا کوهستانی
  • نفیسه روشن
  • سیامک قاسمی
  • توران قادری
  • علیرضا نائینی
  • منوچهر یکتا وثوقی
  • ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش (بازیگر خردسال) مانی

سریال تب سرد از سریال های ماندگار تلویزیون بود که توسط آقای علیرضا افخمی کارگردانی شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد + پشت صحنه

این سریال در سال ۱۳۸۲ برای نخستین بار از شبکه سوم سیما در ۲۴ قسمت بر روی آنتن رفت

در این سریال بازیگران شناخته‌شده‌ای حضور داشتند از جمله شهاب حسینی و کامبیز دیرباز و حمید گودرزی و سولماز غنی و شهرزاد عبدالمجید و مهدی سلوکی بازیگران این سریال را تشکیل می دادند

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد + پشت صحنه

خلاصه داستان

داستان این مجموعه درمورد کاراکتری به نام شهاب کیانفر با بازی شهاب حسینی بوده که کارخانه اش در آستانه ورشکستگی است او تلاش می کند که برای جلوگیری از ورشکستگی شدن کارخانه از پدر همسرش پول بگیرد اما برای این کار نمی خواهد از او درخواست کند پس برای همین نقشه می کشد زندگی پر تجملی را برای همسرش تدارک دیده و با قرض و نزول کردن پول، کارخانه‌اش را نجات دهد.

با وخیم‌تر شدن اوضاع مالی شهاب، او تصمیم می‌گیرد تا با طرح یک نقشه و کمک گرفتن از همسر شخصی که پرستاری فرزندش (مانی) را به عهده دارد و به تازگی از زندان آزاد شده‌است، مشکلاتش را حل نماید ان فرد مانی را با یک تبهکار دیگر می‌دزدند و ان فرد تبهکار پیمان است ومانی را اذیت می‌کند و نقشه داستان این سریال را شکل می‌دهد این مجموعه بعد از گذشت سالها از شبکه آی فیلم پخش میشود

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد + پشت صحنه

گردهم‌آوردن گروهی از بازیگران جوان، تازه‌نفس و باانگیزه همچون شهاب حسینی، حمید گودرزی، مهدی سلوکی، کامبیز دیرباز، سروش صحت، شهرزاد عبدالمجید و سولماز غنی در این سریال، از جمله نقاط قوت کار علیرضا افخمی بود که پس از سال‌ها ناظر کیفی بودن آثار تلویزیون، خود دست به کار کارگردانی شد. هنرپیشه ‌های جوان سریال و به خصوص کامبیز دیرباز که اولین بازی‌اش را در تلویزیون پس از فیلم موفق «دوئل» تجربه می کرد، نقش‌آفرینی‌های موفقی را از خود به نمایش گذاشتند و این سریال را به یکی از سریال های ماندگار تلویزیون بدل کردند.

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد + پشت صحنه

تصاویر پشت صحنه سریال تب سرد

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد + پشت صحنه

بیوگرافی شهاب حسینی بازیگر نقش شهاب کیانفر

شهاب الدین حسینی تنکابنی سوپر استار ایرانی متولد 14 بهمن 1352 در تهران می باشد. شهاب حسینی در خانواده ای متوسط در تهران بدنیا آمده و بزرگ شده است. وی یک برادر و دو خواهر دارد و پدرش فرهنگی و دبیر زبان انگلیسی بوده است. البته در کنار معلمی در زمینه های تجاری نیز جسته و گریخته فعالیت هایی داشت. مادر شهاب نیز امدادگر سیار بود و به دلیل شغل مادرش چندین بار نقل مکان را در دوران کودکی اش تجربه کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد با نقش +سرنوشت و عکس جدید و داستان

حمید گودرزی بازیگر نقش حامد

حمید گودرزی متولد 1 اذر سال 1353 در شهر تهران است او فارغ التحصیل رشته بایگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. او در یک خانواده 4 نفره زندگی می کرد. با مادرش فقط 14 سال اختلاف سنی داشت. او یک خواهر دارد که در رشته گرافیک تحصیل کرده است. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. پدر و مادرش با بازیگر شدنش مخالف بودند.

حمید گودرزی در تاریخ 21 شهریور سال 1383 با ماندانا دانشور ازدوج کرد. این دو پس از دوازده سال و در سال 1395 از هم جدا شدند و هیچ فرزندی هم ندارند.

کامبیز دیرباز بازیگر نقش پیمان

کامبیز دیرباز 12 شهرویور ماه 1354 در تهران متولد شده اسـت، در حال حاضر متاهل اسـت. او اردیبهشت ماه 1393 صاحب یک دختر بنام نیاز شد.

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد با نقش +سرنوشت و عکس جدید و داستان

کامبیز دیرباز دارای اصالتیی تنکابنی اسـت، اوکه علاقه شدیدی بـه ورزش و فوتبال دارد در هنرستان الکترونیک درس خوانده و بـه خاطر عشقش بـه بازیگری در در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل شد.

کامبیز دیرباز درسال 1376 با تئاتر سیاوش خوانی نخستین تجربه بازیگری اش را آغاز کرد ، نخستین فیلم سینمایی کـه کامبیز دیرباز در آن نقش آفرینی کرد فیلم دختران انتظار درسال 1378 بود.

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد با نقش +سرنوشت و عکس جدید و داستان

شهرزاد عبدالمجید بازیگر نقش مرجان

شهرزاد عبدالمجید متولد ۱۳۴۸ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. او از کودکی به بازیگری و هنر علاقه زیادی داشته است و در تئاتر دوران مدرسه فعالیت زیادی داشته است و همیشه مدیر گروه تئاتر مدرسه اش را برعهده داشته است و در ایام دهه فجر به کار تئاتر در مدرسه میپرداخته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *