بیوگرافی حمید گودرزی اهل کجاست و همسر اول و دوم + عکس و ماجرای طلاق

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دوم + عکس و ماجرای طلاق

بیوگرافی حمید گودرزی

حمید گودرزی در ۲ آذر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده ولی اصالتا اهل بروجرد است. وی فعالیت هنری خود در زمینه بازیگری را با بازی در نمایش «کشتی اسپپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد و با بازی در سریال مسافری از هند به شهرت رسید. او اصالتا لر می باشد و در یک خانواده چهار نفره متولد شده است؛ تنها یک خواهر دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار می باشد. جالب است بدانید که اختلاف سنی حمید با مادرش فقط ۱۴ سال می باشد به همین خاطر ارتباط صمیمانه ای با مادرش دارد.

حمید گودرزی بازیگر موفق کشورمان که در سال ۹۵ از همسر اولش ماندانا دانشور پس از ۱۲ سال زندگی مشترک جدا شد، چندی پیش در برنامه ای تلویزیونی حضور پیدا کرد و اعلام کرد که قصد دارد برای بار دوم ازدواج کند ولی تاکنون تصویر یا نامی از همسر دومش منتشر نشده بود.

  • نام اصلی : حمید گودرزی
  • متولد : 2 آذر 1356
  • محل تولد : بروجرد
  • حرفه : بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • محل زندگی : تهران
  • سالهای فعالیت : 1378 تاکنون
  • شهرت : سریال مسافری از هند
  • مدرک تحصیلی : لیسانس بازیگری
  • همسرها : ماندانا دانشور (زدواج 1383- طلاق 1395)

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دوم + عکس و ماجرای طلاق

حمید گودرزی کیست و اهل کجاست

حمید گودرزی بازیگر و هنرپیشه ایرانی در ۲ آذر ۱۳۵۶ در تهران متولد شده اما اهل بروجرد است و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی می باشد.

شاید بچه‌های متولد دهه هفتاد و هشتاد کمتر یادشان بیاید، اما او سال‌ها سوپراستار سینما بود.

بیوگرافی حمید گودرزی و مادرش + عکس و ماجرای طلاق

تهیه‌کننده‌ها و سردبیرهای نشریات عامه‌پسند برایش سر و دست می‌شکستند. تینیجرهایی که طرفدارش بودند را نگو. همان‌ها هم بودند که پای سریال‌هایش می‌نشستند و به تماشای فیلم‌هایش می‌رفتند تا یکی از سرداران گیشه باشد. پسر اغلب عاشق‌پیشه‌ای که لابد ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده بود.

لابد کاراکتر جذاب و و عاطفی‌اش، مرد ایده‌آل خیلی از دختران جوان بود. این که چرا نخواست همچنان در اوج بماند، از آن سوال‌هایی است که احتمالا کسی برایش پاسخی ندارد. خودش می‌گوید دست روزگار.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش

از تئاتر تا تلویزیون و سینما

در بیوگرافی حمید گودرزی آمده است او کارش را از تئاتر شروع کرده و در دوران دانشجویی نیز چند نمایش تئاتر را روی صحنه اجرا کرده است.

اولین بازی جدی او در عرصه سینما در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی بود .
وی با بازیگر سریال مسافری از هند به شهرت رسید

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش

بعد از بازی در سریال کمکم کن دچار افسردگی شدید شده و این نقش روی وای خیلی تاثیر گذاشته بود.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش
سوابق

بازیگر پرکار و فعال دهه ۷۰ و ۸۰ آثار زیادی در کارنامه هنری و سینمایی خود دارد.

وی میگوید در زمان ازدواجش مسافری از هند را بازی می کرده است اولین کارش را با کارگردان برجسته کشور ، سعید سهیلی شروع می کند. بعد از بازی در یک نمایش و فیلم سهراب ساخته سعید سهیلی بازیش دیده شد و دعوت از کارگردانان سینما برای همکاری با انها شدت گرفت. جدیت و ایفای نقش متفاوت حمید گودرزی خیلی زود پنجره های شهرت را به روی وی گشود و خیلی زود به یکی از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون و دنیای بازیگری تبدیل شد.

از جمله آثار وی در عرصه بازیگری می توان به فیلم ها و سریال های زیر اشاره کرد: فیلم سینمایی نیوکاسل ،ایران برگر ،روباه ،زن‌ها شگفت انگیزند ، داماد خجالتی ،کیش و مات، انعکاس، تلافی ،قرنطینه ، چپ دست ، پسران مهتاب و …..

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش

حمید گودرزی تا کنون در سریال های موفقی همچون مسافری از هند، تب سرد، کمکم کن، پنجمین خورشید، زمانه، بچه های نسبتا بد، هاتف، دلدادگان، بر سر دو راهی و … و در فیلم های سینمایی پسران مهتاب، قتل آنلاین، چپ دست، قرنطینه، مجنون لیلی، انعکاس، کیش و مات، تلافی، ایران برگر، سلام علیکم حاج آقا و … نقش آفرینی کرده است.

حمید گودرزی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1377 در 21 سالگی در سریال دانی و من به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و ارژنگ امیرفضلی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال قلب یخی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حمید گودرزی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرستو گلستانی، ابراهیم آبادی، مریم سعادت و حمید لولایی را تجربه کرد.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دوم + عکس و ماجرای طلاق

حمید گودرزی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم حمید گودرزی در این سال، بازیگری در فیلم داماد خجالتی به کارگردانی آرش معیریان، فیلم دزدان خیابان جردن به کارگردانی وحید اسلامی، فیلم زنها شگفت‌ انگیزند به کارگردانی مهرداد فرید و سریال قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش

ازدواج با ماندانا دانشور و طلاق

حمید گودرزی در سال ۸۳ با خانم به نام ماندانا دانشور ازدواج کرد و بعد از چندین سال زندگی در نهایت در سال ۹۵ آنها از هم جدا شدند . همسر گودرزی دوست نداشت وی بازیگری را ادامه دهد و خودش نیز خانه دار بود . گودرزی عاشق همسرش بود و در بیشتر عکس هایی از که خود و همسرش منتشر می‌کرد ، عشق و علاقه اش را نشان می‌داد .

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اولش +عکس

عکس حمید گودرزی و همسر سابق

اما این عشق در نهایت با خبر جدایی آنها همه طرفدارانش را شوکه کرده و باعث تعجب همه شده بود تا جایی که همه در اینستاگرامش علت جدایی و طلاقش را می پرسیدند.

این زوج به دلیل همسایه بودن با هم با یکدیگر آشنا شده و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شده بود. زمان آشنایی آنها ماندانا دانشور دانش آموز و ۱۶ ساله بوده و حمید نیز دانشجوی بازیگری بوده.

بیوگرافی و عکس حمید گودرزی

علت جدایی حمید گودرزی از همسرش

این بازیگر در واکنش به سوالات پی گیری‌ های کاربران و طرفدارانش در جواب علت جدایی از همسرش گفت : علت طلاق علاقه ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و قصد مهاجرت از ایران را داشته که من راضی به ترک کشورم نشدم .

بیوگرافی و عکس خنده دار حمید گودرزی

من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.
چون همه خانواده اش مقیم آمریکا بودند و در آنجا زندگی می کردند و او دوست داشت نزد آنها زندگی کند.

عکس قدیمی حمید گودرزی در سریال تب سرد

خصوصیات اخلاقی و اوقات فراغت

از خصوصیات بارز روش زمانی که عصبانی می شود پاهایش را تکان میدهد . ورزشکار حرفه ای بوده و شنا و تنیس را به طور حرفه ای دنبال می کند . اهل موسیقی و گردش و تفریح مخصوص از سفر کردن به شهر پاریس می باشد . در برهه ای از ندگی دوست داشت دندانپزشک شود ، اما سراغ بازیگری رفت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر و همسرش

بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر و همسرش

بیوگرافی شهین تسلیمی بازیگر و همسرش

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی بازیگر و همسرش

واکنش ماندانا دانشور به خبر جدایی

ماندانا دانشور در واکنش به خبر جدایی خود و اتفاقات بین همسرش در زندگی خصوصی در یک نامه ای نوشت : من بعنوان دفاع از شرافت زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دوم + عکس و ماجرای طلاق

ماندانا دانشور  در ادامه نوشت اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم.

بیوگرافی شاهرخ استخری بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس

اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود ! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دوم + عکس و ماجرای طلاق

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی فاطمه گودرزی بازیگر و همسرش

ماجرای توهین به لر و نوید محمدزاده

وی در یک زمانی مهمان برنامه ای بود که زمانی خواست خودش را معرفی کند گفت : میگم اهل
کجا هستم اما مسخره ام نکنید من لرم که باعث واکنش های تندی قرار گرفت.

وی بار دیگر به پوشش نوید محمد زاده کنایه زده و وی را به خاطر زیر پوش کثیفی که در تنش بود مورد استهزا قرار داد که بازیگران زیادی از نوید حمایت کردند.

بیوگرافی حمید گودرزی + عکس جدید و ماجرای طلاق

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *