بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر و همسرش کیست +طلاق و عکس

بیوگرافی لادن مستوفی

این بازیگر نام شناسنامه ای زهرا بازیگر ایرانی در ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۵۱ در تنکابن به دنیا آمده و از ادامه تحصیل انصراف داده و وارد بازیگری شده و دوره های آزاد این حرفه را گذرانده است.

خواهرش لاله مستوفی مانند خود این هنرمند در عرصه سینما فعالیت دارد و منشی صحنه سینما می باشد.

همسرش شهرام اسدی کارگردان سینما است که 20 سال با هم اختلاف سنی دارند.

در ویدیو زیر مصاحبه لادن مستوفی در برنامه دورهمی را مشاهده میکنید.

لادن مستوفی کیست و اهل کجاست

لادن مستوفی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 20 اسفند 1351 اهل تنکابن بوده و در سال 1373 با فیلم روز واقعه به کارگردانی شهرام اسدی وارد دنیای بازیگری شد و در همین سال با کارگردان همین فیلم ازدواج کرد ازدواجی که 20 سال اختلاف سنی داشت و در سال 1394 به طلاق ختم شد.

لادن مستوفی بیشتر با فیلمهای همانند: روز واقعه، یک دزدی عاشقانه و سفر سبز شناخته می شود، نام اصلی او زهرا می‌باشد و با شهرام اسدی «کارگردان» ازدواج کرده اسـت،

بیوگرافی لادن مستوفی و عکس های لادن مستوفی

نحوه ورود به بازیگری

در بیوگرافی لادن مستوفی میخوانیم که شروع فعالیت وی در زمینه هنرپیشگی در سال ۱۳۷۳ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی روز واقعه بوده و سپس بازی در سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی سکوی پرتابش به سمت شهرت و معروف شدن بود.
وی با سریال دوران سرکشی به مخاطبان و بیننده های تلویزیون معرفی شد و هنوز مردم او را با نقش دختری سرکش در این مجموعه می شناسند.

بیوگرافی لادن مستوفی و عکس های لادن مستوفی
همچنین در آثاری چون فیلم سینمایی دختری به نام تندر که نقش آذر را ایفا می کرد و سریال شیخ بهایی و گذر موقت و پریا و …نقش آفرینی کرده است.

همچنین ببینید :

بیوگرافی زنان بازیگر و ملیکا عبداللهی و مهسان خداکرمی , بیوگرافی گوگوش

ازدواج با شهرام اسدی و طلاق

در بیوگرافی لادن مستوفی می‌خوانیم که متاهل بوده و وارد زندگی مشترک شده است.

او در سال ۱۳۷۳ با شهرام اسدی کارگردان و فیلمنامه‌نویس ازدواج کرده است ولی در سال 1394 طلاق گرفتند.

بیوگرافی لادن مستوفی و عکس های لادن مستوفی

نحوه آشنایی و اختلاف سنی با همسرش

این هنرمند با همسرش در سینما و بازی در فیلم های شهرام اسدی آشنا شده و بیشترین نقش آفرینی وی در فیلم این کارگردان بوده و همکاری آنها به ازدواج ختم شده است.

بیوگرافی لادن مستوفی و عکس های لادن مستوفی

عکس های لادن مستوفی

سوژه ای که همیشه برای این هنرمند در رسانه ها وجود دارد اختلاف سنی نزدیک به بیست ساله با همسرش است که نقل محافل شده و همیشه آن را عنوان می کنند.
اما نکته مهم زندگی خصوصی این زوج هنرمند سینمایی خوشبختی و بدون حاشیه زندگی آنهاست که سال هاست در کنار هم با آرامش و بدون جنجال زندگی می کنند.

بیوگرافی لادن مستوفی و عکس های لادن مستوفی

جوایز جشنواره ها

بیوگرافی لادن مستوفی ،این بازیگر تاکنون با نقش آفرینی درخشان ، چندین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده که از جمله کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم تسویه حساب و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم گل‌ چهره برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده است.

آثار فیلم و سریال

  • به من نگاه کن
  • روز واقعه
  • شیخ بهایی
  • جلال‌الدین
  • گناه فرشته
  • وقتی برگشتم
  • چهل و هفت
  • یک دزدی عاشقانه
  • چاقی
  • گلوگاه
  • برخورد خیلی نزدیک
  • تسویه حساب
  • تارا و تب توت‌فرنگی
  • غروب شد بیا
  • وقت چیدن گردوها
  • شب‌بخیر فرمانده

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی + عکس و اختلاف سنی

زندگینامه شهرام اسدی

بیوگرافیشهرام اسدی سناریست و کارگردان ایرانی در سال 1332 در شهر سلماس متولد شده و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما در مقطع لیسانس و همچنین فوق لیسانس از دانشگاهی در کالیفرنیای آمریکا می باشد.

بیوگرافی لادن مستوفی و عکس های لادن مستوفی

این بازیگر در دی ماه 97 در برنامه خندوانه شرکت کرد و از پدرش که به بیماری آلزایمر مبتلاست با بغض تشکر کرد و گفت ک اگر پای تلویزیون هم باشی می دونم منو نمی شناسی، اما من به خاطر زحمات و اینکه به من جسور بودن برای موفق شدن را یاد دادی ازت تشکر میکنم.
از این که اشتباهاتم را نادیده گرفتی ازت ممنونم.

لادن مستوفی در نقش مهتاب محتشم در گناه فرشته

لادن مستوفی در سریال گناه فرشته در نقش مهتاب وکیل به ایفای نقش می‌پردازد‌. او به همراه همسرش حامد تهرانی، با بازی شهاب حسینی، که او نیز یک وکیل است درگیر پرونده جنایی خانوادگی می‌شوند.

لادن مستوفی در نقش پریا در سریال پریا

لادن مستوفی در سریال تلویزیونی “پریا” به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نقش کاراکتر اصلی را ایفا کرده است. در این سریال، پس از بازگشت از خارج کشور، با پسرخاله‌اش به نام امیرحسین آرمان ازدواج می‌کند و با مشکلاتی مانند مبتلا شدن کیوان به ایدز و مسائل حضانت و غیره مواجه می‌شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر و همسرش

بیوگرافی شهین تسلیمی بازیگر و همسرش

لادن مستوفی در نقش راحله در فیلم روز واقعه

در فیلم تاریخی “روز واقعه” به کارگردانی شهرام اسدی، لادن مستوفی نقش راحله را بازی کرده است. داستان درباره عبدالله، یک جوان مسیحی است که به تازگی به اسلام روی آورده است و دلش در گرو عشق راحله، دختر زید، است.

در جریان عروسی با راحله، ندایی می‌شنود که او را به یاری فرا می‌خواند. عبدالله با سرعت از بیابان به بیابان، از واحه به واحه، به سمت کربلا می‌رود و در عصر عاشورا به آنجا می‌رسد. درآن‌لحظه، او حقیقت را بر سر نیزه می‌بیند و شگفتی‌هایی را تجربه می‌کند.

لادن مستوفی در نقش مددکار اجتماعی در سریال دوران سرکشی

دوران سرکشی نام یک سریال تلویزیونی و اولین سریالی است که لادن مستوفی در سال ۱۳۸۱ در آن بازی کرد. این سریال ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد.

لادن مستوفی در نقش مددکار اجتماعی در تلاش است به محبوبه دختر ۱۶ ساله‌ای که به دلیل همکاری با گروه‌های تبهکاری دستگیر شده است؛ کمک کند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر و همسرش

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی بازیگر و همسرش

بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دوم + عکس

آدرس اینستاگرام لادن مستوفی

لادن مستوفی در اینستاگرام با آیدی laden.mostofi فعالیت می‌کند. برای اینکه از جدیدترین فیلم و سریال‌ها و عکس‌های او با خبر شوید؛ می‌توانید با این آدرس او را در صفحات مجازی دنبال کنید.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا