بازیگران سریال سالهای ابری شبکه آی فیلم + دانلود همه قسمت های سریال سال های ابری

بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری با نقش + اسامی و عکس و داستان

بازیگران سریال سالهای ابری  عبارتند از: علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سینا رازانی، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله، امید روحانی، عاطفه رضوی و فرزاد حسنی

در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری شبکه آی فیلم + دانلود همه قسمت های سریال سال های ابری را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگران سریال سالهای ابری شبکه آی فیلم + دانلود همه قسمت های سریال سال های ابری

یکی از مجموعه های تلویزیونی ایرانی بوده که آقای مهدی کرم پور کارگردانی آن را بر عهده داشته است و در سال ۱۳۹۳ برای نخستین بار از شبکه دوم سیما پخش شد

این سریال در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به مناسبت ایام محرم بر روی آنتن رفت که استقبال زیادی از آن به عمل آمد

بازیگران سریال سالهای ابری شبکه آی فیلم + دانلود همه قسمت های سریال سال های ابری

بازیگران سریال سالهای ابری

بازیگران سرشناس زیادی در این مجموعه بازی می‌کنند که عبارتند از: علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سینا رازانی، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله، امید روحانی، عاطفه رضوی و فرزاد حسنی

آقای مهدی کرم پور کارگردان این مجموعه تا بحال فیلم ها و سریال های متعددی را تولید کرده است سریال یک تکه زمین نیز که در سال ۱۳۹۱ ویژه ماه محرم از شبکه دوم سیما پخش شد از دیگر آثار ایشان به شمار می‌آید

تصاویر پشت صحنه سریال سال های ابری

همچنین فیلم های سینمایی سوفی و دیوانه و پل چوبی و چه کسی امیر را کشت و جای دیگر را در کارنامه هنری خود دارد.

خلاصه داستان

داستان سریال درباره زندگی شخصی به نام حسین سالار بوده که فردی به نام جاسم او را متحول می کند و خیلی زود سالار می فهمد که باید در زندگی اش را تغییر فراوانی بدهد باید یک تصمیم بزرگ بگیرد و دو راه بیشتر ندارد یا باید کنار بیاید و یا حمله کند و این آغازی برای اثبات کردن شرافتی است که سال‌ها برای آن زحمت کشیده است.

بازیگران سریال سالهای ابری شبکه آی فیلم + دانلود همه قسمت های سریال سال های ابری

پخش از آی فیلم

این مجموعه حالا بعد از گذشت پنج سال از شبکه آی فیلم جانباز پخش شده است به روز ساعت ۱۱ صبح و ۷ بعد از ظهر و ۳ بامداد از شبکه آی فیلم پخش می شود

دانلود همه قسمت های سریال سال های ابری

بیوگرافی علی عمرانی

علی عمرانی متولد ۱۴ تیر ۱۳۳۹بازیگر تئاتر و تلویزیون سینما و گویندهٔ رادیوی اهل ایران است. پدر وی سید ولی‌الله عُمرانی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و نوازنده سازهای نی و سنتور بود. علی عمرانی فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است

بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری با نقش + اسامی و عکس و داستان

علی عمرانی از سن 6 سالگی با بازی در تئاتر به عرصه هنری گذاشت و همچنین فعالیت سينمايی اش را از سال 1369 با فيلم مجنون آغاز كرد، و بعد از آن کار رادیو را شروع کرد. بازی علی عمرانی در سریال به کجا چنین شتابان باعث شهرت بیشتر وی شد.

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد سال 1359 و شهریور ماهی می باشد. او زاده آبادان است و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری با نقش + اسامی و عکس و داستان

او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. او تحت نظر: محمدرضا شریفی نیا، آزیتا حاجیان و استاد مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری و فن بیان را گذرانده است. در دانشگاه مفید شهر قم تحصیل کرده است و بعد از پایان دوران تحصیل در دانشگاه وارد کلاس های بازیگری و همچنین فن بیان و بدن شده است. او با معرفی محمدرضا شریفی نیا وارد سریال ساعت شنی شد. بازی خوب و چهره خاص خانم لیندا کیانی مورد توجه قرار گرفت. او سپس با بازی در سریال روز حسرت و همچنین سریال رستگاران به یک چهره مشهور تبدیل شد.

بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری متولد ۱۳۵۷ در تهران است ۲ خواهر و ۲ برادر دارد و خود فرزند سوم خانواده است و به ساز دف تسلط کامل دارد

بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری با نقش + اسامی و عکس و داستان

بازیگری را از سال ۷۶ و با تئاتر شروع کرده و در مدرسه هم همیشه شاگرد اول بوده است. لیلا برخورداری با بازی در نقش «کبری» دختر عقب افتاده مجموعه «خواب و بیدار»، میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید. لیلا فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوان؛ ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ ۱۳۸۶ دانشجوی فوق‌لیسانس کارگردانی، دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است.

بیوگرافی علی صالحی

علی صالحی در تاریخ 12 اسفند 1352 متولد شد ، وی اولین تجربه بازیگری را در سال 1371 در قالب حرکات موزون در سریال امام علی (ساخته داوود میر باقری) تجربه کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری با نقش + اسامی و عکس و داستان

او در کلاس های اموزش بازیگری استاد حمید سمندریان و احمد آقلو از سال 1369 تا سال 1372 شروع به یادگیری بازیگری کرد تا اینکه در سریال کمربند ها را ببندیم ، دیده شد.

صالحی مدرک کارشناسی نمایش دارد. همچنین مجید صالحی که یکی دیگر از هنر پیشه های معروف ایرانی که نقش های زیادی داشته است ، پسر عموی علی صالحی است.

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی(ali oji) بازیگر ، تهیه‌ کننده موسیقی و استندآپ کمدین ایرانی متولد 1362 می باشد. علی اوجی همسر نرگس محمدی است. او از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده است

بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری با نقش + اسامی و عکس و داستان

او متولد هفدهم اسفند ماه در تهران است . پدرش حسن اوجى، خطاط و هنرمند شهیر ایرانى است. علی اوجی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده و سال ها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی شناخته و تهیه کنندگی بسیاری از آلبوم های خواننده های سرشناس ایرانی از جمله رضا یزدانی را داشته است.

علی اوجی با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان وارد عرصه بازیگری شد. وی با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه “شوخی کردم” نشان داد که در بازیگری نیز استعداد داشته و حرف های بسیاری برای گفتن دارد؛ در نتیجه نقش او در سریال “در حاشیه” مهران مدیری پر رنگ تر شد. هم چنین او به عنوان یکی از استندآپ کمدین های برنامه طنز خندوانه به کارگردانی رامبد جوان حضور یافت نقش آفرینی متفاوت علی اوجی در سریال مرضیه بار دیگر نام این بازیگر را بر سر زبان ها انداخته است ،سریال مرضیه را می توان به عنوان اولین نقش جدی علی اوجی تلقی کرد.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در 1 خرداد 1374 در تهران متولد گردید. وی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. پدر ارسلان قاسمی مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی می باشد و مادرش نیز مدیر مهد کودک اسـت.

بیوگرافی بازیگران سریال سالهای ابری با نقش + اسامی و عکس و داستان

او همچنین دو خواهر دارد کـه یکی ۱۰ سال و دیگری ۱۲ سال از ارسلان بزرگتر می باشند. بهاره رهنما از دوستان صمیمی مادر ارسلان می باشد و ورود ارسلان قاسمی بـه سینما از طریق بهاره رهنما می باشد.

ارسلان قاسمی وقتی هفت سال داشت برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و در سریال “در چشم باد” ایفای نقش نمود سپس بعد از این سریال، در سریال یوسف پیامبر بازی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *