بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش +سرنوشت و عکس

عکس های جدید بازیگران میوه ممنوعه

سریال میوه ممنوعه یکی از سریال‌های ماندگار تلویزیونی بوده که موفق شده مخاطبان زیادی در سال ۱۳۸۶ به دست آورد همچنان از سریال‌های ماندگار تلویزیون به شمار می‌آید. براي نخستين بار در ايران،سازندگان «ميوه ممنوعه»ضرورت سپردن وظيفه‌ي نگارش ديالوگ‌ها را برعهده‌ي فردي علاوه بر نويسنده‌ي فيلمنامه احساس كرده‌اند كه اين مورد اتفاق خوبي در تلويزيون ايران است. البته امكان دارد اين تصميم براي افزايش سرعت نگارش اتخاذ شده باشد، اما در هر صورت استفاده از دو نويسنده كه اولي ساختمان اصلي را نوشته و دومي ديالوگ‌ها را تنظيم كرده، به نفع سريال تمام شده است.

این مجموعه بارها از شبکه‌های مختلف صدا و سیما به خصوص شبکه‌های فیلم بازپخش شده است که هر سری بیننده‌های زیادی به دست آورده است شبکه آی فیلم را می‌توان به عنوان یک شبکه نسل جوان عنوان کرد چرا که سریال‌های قدیمی که نسل جوان با توجه به شرایط سنی نتوانسته بودن ببیند حالا می‌توانند سریال‌های قدیمی و یک دهه اخیر را تماشا کنند هرچند که بازیگران سریال میوه ممنوعه نسبت به یک دهه گذشته تغییرات زیادی داشتند.

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش

اسامی بازیگران سریال میوه ممنوعه تولید سال 1386 عبارتند از:

امیر جعفری جلال
جواد انصافی منشی حاج‌یونس
شبنم فرشادجو سمانه
صدیقه کیانفر عزیز خانم
طناز طباطبایی غزاله
علی نصیریان حاج‌یونس فتوحی
عمار تفتی فرزاد
کاظم بلوچی سرگرد
کیانوش گرامی هوشنگ
گوهر خیراندیش قدسی
محمدرضا رهبری سینا
نیما رئیسی مصطفی
هانیه توسلی هستی
هرمز هدایت بهرام

معرفی سریال میوه ممنوعه

سریال جذاب محبوب تلویزیونی که توسط آقای حسن فتحی کارگردانی شده است و برای نخستین بار در سال ۱۳۸۶ از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت که علاقه‌مندان زیادی را به همراه داشت

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه + تصاویر پشت صحنه میوه ممنوعه

سریال میوه ممنوعه خاطره انگیز در ماه مبارک رمضان پخش شد و با استقبال گسترده ای روبرو گردید.

حضور بازیگران سرشناس تلویزیونی از جمله علی نصیریان و هانیه توسلی و گوهر خیراندیش باعث جذاب تر شدن این مجموعه تلویزیونی شد.

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه + تصاویر پشت صحنه میوه ممنوعه

خلاصه داستان

داستان سریال میوه ممنوعه درباره فردی متدین به نام حاج یونس بود که آقای علی نصیریان نقش آن را برعهده داشت دست بر قضا به یک دختر جوان علاقه مند می شود دختری که اختلاف سنی زیادی با خودش دارد حاج یونس سعی میکند دل این دختر را بدست آورد اما این دختر که هستی (با بازی هانیه توسلی) نام دارد به حاج یونس می گوید که باید در مسجد این عاشق شدن را جار بزنی و همینطور شروط بسیار سختی برای او قرار می دهد که با بی آبرویی او همراه خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه + تصاویر پشت صحنه میوه ممنوعه

سریال میوه ممنوعه همچنین دارای موزیک متن و تیتراژ های بسیار زیبایی با صدای احسان خواجه امیری میباشد و به جذاب و خاطره انگیز کردن این مجموعه کمک شایانی کرده است به دلیل استقبال مردم از این مجموعه شبکه های مختلف صدا و سیما از جمله آی فیلم این کار را باز پخش کرده‌اند

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه + تصاویر پشت صحنه میوه ممنوعه

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری متولد ۱۳۵۳/۶/۱۰ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او در تهران متولد شد اما اصالتا ترک زنجان است، امیر جعفری در خانواده پر جمعیت متولد شد، او ۷ خواهر و ۳ برادر دارد و خودش فردزند نهم است.

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش +سرنوشت و عکس

وی دوره کارشناسی خود را در رشته مدیریت و در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه گذراند و بازیگری را زیر نظر استاد سمندریان در یک دوره دو ساله در سال ۱۳۷۱ آموخت و از سال ۱۳۷۲ شروع به فعالیت در این عرصه کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری در ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران زاده شد. محمدرضا رهبری دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی و بازیگری در کلاس های آزاد می باشد ، بجز بازیگری مجری توانمندی نیز می باشد.

محمد رضا رهبری در یک خانواده چهار نفری به دنیا آمده است پدرش استاد دانشگاه و مادرش پرستار و یک خواهر کوچکتر از خود هم دارد .

بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد با نقش

بیوگرافی بازیگران سریال زیرزمین با نقش +عکس و داستان

به دلیل علاقه ی بسیاری که به بازیگری داشت پس از تحصیلا دانشگاهی در رشته تربیت بدنی دست از کار بر نداشت و در سال 81 دو ترم 9 ماه دوره های تخصصی کارگاه آزاد بازیگری با مدیریت امین تارخ را گذراند.
بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. او از بازیگران خوب و مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. وی دارای دیپلم علوم تجربی و کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. پدرش مرحوم نادر تقی توسلی، سرهنگ ژاندارمری، و مادرش خانه‌دار بود. او چهار خواهر دارد؛ خواهر بزرگ‌تر او هما نام داشته و در حال حاضر مشغول به کار ترجمه است. خواهر دیگر او به نام مهسا جراح مغز است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه + تصاویر پشت صحنه میوه ممنوعه

عوامل تولید

نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و علیرضا نادری ، عنوان بندی : ساسان توکلی فارسانی ، عکاس : محمد فوقانی ، منشی صحنه : شهره فهیمی ، دستیار دوم کارگردان : درنا مدنی ، اجرای گریم : ساقی شاهمرادی و احمد جهانگیرپور ، دستیار صحنه و لباس : ملودی اسماعیلی ، امور مالی و اداری : نعمت گودرزوند چگینی ، دستیار نور و تصویر : عزیزالله ارجونی ، مدیر تدارکات : ناصر هادیانفر ، صدابردار گروه دو : فرشید کیوانمهر ، برنامه ریز : سعید عباسی ، دستیار اول کارگردان : محمدرضا رستمی ، تصویربرداران : حسین اسدی و پیروز جابری ، طراح چهره پردازان : مهین نویدی ، طراح صحنه و لباس : پیام فروتن ، مدیر صدابرداری : خسرو کیوانمهر ، شاعر : افشین یداللهی ، موسیقی متن : احسان خواجه امیری ، مدیر تولید : عزیز علیزاده ، تدوین و صداگذاری : بابک رضاخانی ، مدیر نور و تصویر : افشین احمدی ، تهیه کننده : اسماعیل عفیفه ، کارگردان : حسن فتحی

سکانس جنجالی

سكانس رويارويي حاج يونس بااعضاي خانواده پس از برملا شدن علاقه‌اش به هستي و ملاقات هستي و قدسي در جاده از جمله موقعيت‌هايي است كه فتحي تبحر خود را در كارگرداني و هدايت بازيگران نشان داده است.

هرچند كه صحنه‌ي ملاقات اين دو زن بسيار اغراق و همانند فيلم‌هاي وسترن ساخته شده بود.

وجه اقتباس گونه‌ي «ميوه ممنوعه» يكي از دلايل موفقيت آن است.البته اين دو داستان شباهت‌هايي با هم دارند. مثلا شخصيت‌هاي اصلي هر دو مردان ميانسالي هستند و ماجراي آنان در ارتباط با دو دختر رقم مي‌خورد كه در شيخ صنعان رابطه‌ي عاشقانه با دختري ترسا روايت و در شاه لير رابطه ي پدر و دختري بيان مي‌شود. در شاه لير دختر اين شخصيت است. به هر حال فتحي با استفاده از تجربيات خود از ظرفيت‌هاي داستاني هر دو اثر بهره برده است.

ميوه ممنوعه يكي از بهترين سريال‌هاي مناسبتي است ساير مجموعه‌هاي ويژه‌ي رمضان سال جاري در يك سطح هستند و حرف تازه‌يي براي گفتن ندارند. اين در حاليست كه «ميوه ممنوعه» به علت از بهره‌گيري از شگردهاي هنرمندانه توانسته به خوبي روي لبه تيغ حركت كند. قطبي‌زاده در پايان تاكيد كرد: محبوبيت «ميوه ممنوعه» در بين بينندگان نشان دهنده آن است كه مردم اثرخوب را از كار ضعيف را تشخيص مي‌دهند و آن را دنبال مي‌كنند.

بیوگرافی بازیگران سریال میوه ممنوعه با نقش +سرنوشت و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *