عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار +بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بازیگران سریال پدر سالار سرنوشت عجیبی دارند برخی از آنها فوت کرده و برخی دیگر حسابی کم کار شده اند بازیگرانی که در دوران خود بیشترین طرفدار را در بین مردم داشتند اسامی بازیگران سریال پدر سالار تولید 1372 که از شبکه آی فیلم پخش میشود عبارتند از:

  • محمدعلی کشاورز در نقش اسدالله خان
  • حمیده خیرآبادی در نقش ملوک همسر اسداله خان
  • ناصر هاشمی در نقش ناصر واعظیان پسر اسداله خان
    کمند امیرسلیمانی در نقش آذر همسر ناصر، عروس اسداله خان
  • سیامک اطلسی در نقش مصطفی واعظیان برادر اسداله خان درگذشته
  • جمیله شیخی در نقش مولود خواهر ملوک درگذشته
  • خسرو شجاع زاده در نقش جمال واعظیان پسر بزرگ اسداله خان درگذشته
  • کتایون ریاحی در نقش زهرا همسر جمال، عروس بزرگ اسداله خان
    محمود پاک نیت در نقش جلال واعظیان پسر اسداله خان
  • اکرم محمدی زهره همسر جلال، دختر مولود، عروس اسداله خان
  • آزیتا لاچینی در نقش معصومه همسر مصطفی، مادر آذر
  • پرستو گلستانی در نقش زری واعظیان دختر اسداله خان
  • فرحناز منافی در نقش ظاهر مهری واعظیان دختر بزرگ اسداله خان
  • محمود جعفری در نقش اکبر همسر مهری، داماد اسداله خان
  • حسن مهمانی در نقش آقای محمدی همسر زری، داماد اسداله خان

شاید برایتان جالب باشد که بازیگران پدر سالار که شدند و یا کجا هستند!

در ادامه سایت شبونه به بیوگرافی و عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار با نقش انها و خلاصه داستان  وسرنوشت بازیگران این سریال را در ادامه ببینید.

یکی از جذاب ترین و به یادماندنی ترین سریالهایی که در دهه هفتاد پخش شد و بسیاری از مردم ایران با آن خاطره دارند سریال پدر سالار بوده که در آن زمان به محبوبترین کار تلویزیونی تبدیل شده بود.

عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار +بیوگرافی

سال 1372 این مجموعه از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت بسیاری از مردم ایران را مقابل تلوییون می نشاند.

به مناسب بازپخش این مجموعه جذاب و خاطر انگیز از شبکه آی فیلم تصمیم گرفتیم که معرفی و تصاویری جدید از بازیگران آن را در این صفحه قرار دهیم و تغییر چهره این بازیگران میتواند برای شما نیز جالب باشد.

عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار +بیوگرافی

عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار

بازیگران این مجموعه را حتما همه میشناسند چرا که آنها در حال حاضر در تئاتر و تلویزیون و سینما همچنان مشغول به کار هستند و از چهره های سرشناس هنر ایران به شمار می اورند.

محمدعلی کشاورز در نقش “اسدالله واعظیان” (پدر سالار)
حمیده خیرآبادی در نقش “ملوک” (همسر اسدالله خان)
جمیله شیخی در نقش “مولود” (خواهر ملوک)
سیامک اطلسی در نقش “مصطفی” (برادر اسدالله خان)
آزیتا لاچینی در نقش “معصومه” (همسر مصطفی)
خسرو شجاع‌زاده در نقش “جمال” (پسر بزرگ اسدالله خان)
کتایون ریاحی در نقش “زهرا” (همسر جمال)
محمود پاک‌نیت در نقش “جلال” (پسر اسدالله خان)
اکرم محمدی در نقش “زهره” (همسر جلال)

عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار

فرحناز منافی ظاهر در نقش “مهری” (دختر اسدالله خان)
محمود جعفری در نقش “اکبر” (همسر مهری)
پرستو گلستانی در نقش “زری” (دختر اسدالله خان)
حسن مهمانی در نقش “آقای محمدی” (همسر زری)
ناصر هاشمی در نقش “ناصر” (پسر کوچک اسدالله خان)
کمند امیرسلیمانی در نقش “آذر” (همسر ناصر)
زهره صفوی در نقش “صغری خانوم” (صاحبخانهٔ ناصر و آذر)

عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار +بیوگرافی

حواشی جالب

به گفتهٔ ناصر هاشمی، بازیگر نقش ناصر، در زمان پخش این مجموعه، خانم کمند امیرسلیمانی به‌دلیل داشتن شخصیتی لجباز و یک‌دنده در داستان فیلم، توسط یک رانندهٔ تریلی تهدید شده بود. همچنین، بعضی از مردم با دیدن ناصر هاشمی در سطح شهر، او را به بازگشت به خانهٔ پدر و احترام به بزرگتر سفارش می‌کردند.

عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار +بیوگرافی

زمان پخش سریال پدر سالار از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال محرمانه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 24:00 بامداد، 06:00 صبح و 12:00 روز بعد که زمان تکرار سریال محرمانه از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

عکس های جدید بازیگران سریال پدر سالار +بیوگرافی
بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار

بیوگرافی محمدعلی کشاورز

محمدعلی کشاورز متولد 26 فروردین 1309 در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل دانشکده هنرهای دراماتیک و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه انگلیس می باشد که یکبار ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر می باشد

ایشان بازنشسته اداره تئاتر قبل از انقلاب هستند و نشان درجه یک (معادل دکترای افتخاری) از وزارت فرهنگ و ارشاد دارند

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی حمیده خیرآبادی در نقش ملوک

حمیده خیرآبادی در ۳۰ آذر ۱۳۰۳ در رشت به دنیا آمد. تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داد. سپس در ۲۳ سالگی وارد حوزه تئاتر شد. همین امر سرنوشت او را برای بقیه زندگی رقم زد. او بیش از ۶۰ سال در تئاتر، سینما و تلویزیون ایران نقش آفرینی کرد و بیشتر از ۱۵۰ فیلم و سریال را در کارنامه خود به جا گذاشت و در این زمینه رکورددار بازیگران ایرانی شد. . خیرآبادی با آغاز موج نوی سینمای ایران در دهه چهل در بسیاری از آثار کارگردانان مشهوری مانند داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و علی حاتمی بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی ناصر هاشمی

ناصر هاشمی (میراحمد هاشمی قرمزی) متولد 22 فروردین سال 1335 در لنگرود است. او بازیگر، دوبلر، فیلمنامه نویس و کارگردان است و برادرش مهدی هاشمی جزو بازیگریان معروف ایرانی است. او در عرصه های مختلف فیلم سازی حضور داشته است ولی بیشتر به دلیل بازیگری شناخته می شود. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او با تشویق برادرانش مهدی و محمود وارد هنرهای نمایشی شد و دوره دبیرستان در چند نقش کوتاه در تئاترهای برادرش مهدی هاشمی بازی کرد و سپس فعالیت حرفه ای را اغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

در بیوگرافی کمند امیرسلیمانی آمده است که او متولد سال ۱۳۵۲ در تهران می باشد.

او در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶فارغ‌التحصیل شده است. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

اولین بار وقتی ۹ساله بودم دیده شدم. در یک برنامه کودک با پدرم بازی کردم. آن موقع از طرف مدرسه ما را برای بازدید به کاخ سعدآباد بردند. یادم می‌آید وقتی از مینی‌بوس پیاده شدم تعداد زیادی از معلمان مینی‌بوس‌های دیگر آمدند و دور من جمع شدند اما یک خانم با یک حالت تند و عصبی آمد به صورتم سیلی زد و گفت تو در این برنامه تلویزیونی بازی می‌کنی؟ من گفتم نه. معلم‌‌ها مرا از آنجا دور کردند. اما دلم خیلی شکست.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی سیامک اطلسی

سیامک اطلسی متولد 4 تیر 1315 در ارومیه، بازیگر دوبلور است. او دارای مدرک دیپلم است، به جزی بازیگری، دوبلور حرفه ای است و کارگردانی و نویسندگی نیز می کند.

سیامک اطلسی در سال 1342 زیر نظر استاد مانی در استودیو شاهین فیلم، حرفه دوبله را آغاز کرد تا اینکه با پیشنهاد یکی از کارگردانان که فیلمش را برای دوبله آورده بود سر از دنیای بازیگری درآورد و در فیلم مردان خشن در سال 1350 بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی جمیله شیخی

جمیله شیخی اصالت قزاقی دارد.

پدرش شیخ وینسکی اهل قزاقستان بود و به دلیل نامعلوم به گرجستان و سپس قفقاز کوچ کردند. در 1919 یعنی دو سال پس از انقلاب اکتبر روسیه سرهنگ جهانگیر ، شیخ وینسکی همراه همسر خود سعادت و سه دخترشان که در گرجستان و قفقاز به دنیا آمده بودند به ایران مهاجرت کردند؛ 11 سال بعد در اردیبهشت 1309 خورشیدی ، دختر چهارم ، جمیله شیخی در تبریز به دنیا آمد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی خسرو شجاع زاده

خسرو شجاع زاده در اول خرداد سال ۱۳۲۴ در بندر ترکمن استان مازندران متولد شد.

تحصیلاتش را در هنرکده هنرهای دراماتیک در رشته بازیگری سپری کرد.در فیلم گاو به علی نصیریان، مهین شهابی، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی، مهتاج نجومی، عزت الله رمضانی فر، فیروز بهجت محمدی، حعفر والی، محمود دولت آبادی و پرویز فنی زاده همبازی بود.

وی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی متعددی بازی کرد که شاخص ترین اثر وی حضور در سریال پدرسالار می باشد.

خسرو شجاع زاده در نقش جمال در سریال پدرسالار به کارگردانی اکبر خواجویی بازی کرد و با این نقش به شهرت رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی جمیله شیخی

در بیوگرافی جمیله شیخی آمده است که او متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۰۹ و درگذشته ۵ خرداد ۱۳۸۰ بود. او دارای دکترای افتخاری تئاتر بود . وی مادر آتیلا پسیانی بازیگر بود.

شیخی از کودکی به تشویق پدر و مادرش که خانواده‌ای فرهنگ دوست بودند در نمایش‌های مدرسه بازی می‌کرد و در دبیرستان به شرکت در جلسات انجمن ادبی و اجرای نمایش می‌پرداخت. بعد از آن نزد استادان تئاتر به آموختن و تمرین تئاتر مشغول شد و به استخدام رسمی «اداره تئاتر» درآمد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش +سرنوشت و عکس

بیوگرافی پرستو گلستانی

پرستو گلستانی از بازیگران شناخته‌شده سینما، تلویزیون و تئاتر است که همواره کم‌حاشیه و دور از جنجال به فعالیت‌های حرفه‌ای خود پرداخته است. گلستانی بیش از سینما و تلویزیون، به بازی در تئاتر علاقه‌مند است و بازیگری تئاتر را ترجیح می‌دهد؛ او در این باره می‌گوید: « اگر شرایط اقتصادی تئاتر مساعد بود، من اصلاً به تلویزیون نمی‌رفتم. به‌طور مثال اگر حتی یک‌سوم دستمزدم در تلویزیون را به‌صورت ماهانه در تئاتر داشتم، محال بود در تلویزیون کار کنم.»

پدر سالار شکست حرف و احترام پدر

شاید پدرسالار یکی از نخستین سریال‌ها با چنین موضوعی باشد. پدرسالار با آنکه تا حدودی جامعه سنتی ما را به تصویر کشید و خانواده‌های قانع و در کنار هم را در یک خانه نشان می‌داد، جایگاه پدر، مادر و فرزندان را نیز به خوبی‌عرضه کرد. اسدالله خان، ناخدای کشتی خانواده بود که امکانات مادی و معنوی خود را برای همسر و فرزندانش صرف می‌کرد؛ اما در عین حال فردی زورگو و فاقد انعطاف بود که در واقع تدارک کارگردان برای توجیه وقایع بعدی بود. در این میان ناگهان آذر (کوچک‌ترین عروس خانواده) که ساختار زندگی سنتی را نمی‌پسندید و می‌خواست جداگانه زندگی کند،‌ علیه اسدالله خان شورش می‌کند. ماجراهای تلخ و شیرین سریال در این کشاکش شکل گرفت و در نهایت با پیروزی آذر خاتمه یافت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *