بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + اسامی

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه با نقش و پشت صحنه + اسامی

اسامی بازیگران سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه همراه زمان پخش این سریال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

داستان این سریال در بستر وقایع اول انقلاب اسلامی می‌گذرد و در آن سعی شده است تا در عین رعایت استانداردهای جذابیت دراماتیک یک سریال تلویزیونی، به صورت غیرمستقیم به برخی از مؤلفه های تاریخی انقلاب اسلامی اشاره شود.  کلبه‌ای در مه دومین تجربه کارگردانی یک سریال تلویزیونی برای حسن لفافیان محسوب می‌شود و ضبط مجدد آن پس از وقفه ای که به دلیل کرونا ایجاد شده بود از دی ماه سال گذشته از سر گرفته شد.

سریال تاریخی کلبه ای در مه توسط آقای حسین لفافیان کارگردانی شده است در اواسط خرداد ماه بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است آقای لفافیان با تهیه کنندگی سعید پروینی همکاری بسیار خوبی داشته اند تا بتوانند این سریال با موضوع تاریخی را تولید کنند

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + اسامی

آقای لفافیانن سابقه زیادی در تولید سریال و فیلم سینمایی دارد فیلم های یتیم خانه ایران و دست های خالی سریال شرم از جمله کارهای او به شمار می آید که حالا با سریال کلبه ای در مه گام دیگری در سریال‌سازی برداشته است بیشتر سریال ها و فیلم هایی که می سازد ژانر تاریخی دارد که با داستان اجتماعی و سیاسی عاشقانه گره می‌خورد

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + اسامی

اسامی بازیگران سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی سام قریبییان بازیگر نقش برزو خان 

.

بیوگرافی رویا حسینی بازیگر نقش میجان

.

بیوگرافی ماه گل بازیگر نقش ماهگل

.

بیوگرافی حسام محمودی بازیگر نقش دامون

.

بیوگرافی سودابه بیضایی بازیگر نقش شیرین

.

بیوگرافی آشا محرابی بازیگر نقش فرح

.

بیوگرفی محبوبه اسدی بازیگر نقش گل صنم

.

بیوگرفی رزیتا غفاری بازیگر نقش نازبانو

بیوگرافی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری ۲۷ دی ۱۳۵۱ در شهر تهران بدنیا آمد. وی دارای لیسانس کارگردانی اسـت ودر دانشکده محل تحصیل خود با بازیگری آشنا شد.

بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + اسامی

بیوگرافی سام قریبیان

سام قریبیان بازیگر، نویسنده و کارگردان کشورمان 13 دی ماه 1358 در نیویورک متولد شد. او پسر فرامز قریبیان میباشدگ

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند متولد شد و راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و مدرک کارشناسی کارگردانی سینما را در کالیفرنیا دریافت کرد و فوق لیسانسش را در زمینه مدیریت و اقتصاد سینما گرفت.

سام قریبیان بازیگران سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + اسامی

بیوگرافی خشایار راد

خشایار راد، بازیگر ایرانی در ۵ مهر ۱۳۳۰ در تهران متولد شد. او تا مقطع دیپلم نظام قدیم بیشتر درس نخوانده است و کارمند بانک صادرات است که وارد عرصه تئاتر و سپس بازیگری سینما و تلویزیون شده است.

خشایار راد بازیگران سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + اسامی

بیوگرافی حمید ابراهیمی

حمید ابراهیمی متولد 7 تیر 1349 در رشت بازیگر ، کارگردان ، نویسنده است.

لیسانس رشته اطلاع رسانی و کتابداری از دانشگاه آزاد دارد و از هنرمندان کم حاشیه و کاربلد سینما و تلویزیون است.

همچنین ببینید بازیگر نقش می جان (میجان) در سریال کلبه ای در مه کیست 

بیوگرافی مسیح خانزاده

مسیح خانزاده بازیگره توانمندی که به زودی برسره زبانهای اهالی سینما خواهد امد او بازیگری را از نوجوانی در موسسه سوره سازمان تبلیغات اسلامی شروع کرد خانزاده کودک کار بوده اکنون تاجر موفقی نیز هست و تعدادی کودکان کار را تحت پوشش دارد دوستی دیرینه ای با کیانوش عیاری دارد.سریال های ۸۷متر.وارش.شرم.و اکنون سریال کلبه ای در مه را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه پشت صحنه + اسامی

عوامل پشت صحنه سریال کلبه ای در مه

  • کارگردان : حسن لفافیان
  • تهیه کننده : سعید پروینی
  • منشی صحنه : دنیا نادرخانی
  • برنامه ریز : علی تهرانی
  • دستیار اول کارگردان : علی آشتیانی
  • طراح صحنه : فرهاد عزیزی فرد
  • صداگذاری : مهدی جمشیدیان
  • طراح گریم : کامران خلج
  • صدا بردار : مسعود شاهوردی
  • جلوه های ویژه میدانی : ایمان کریمیان
  • جلوه های ویژه بصری : فرید ناظرفصیحی

سریال کلبه ای در مه چند قسمت است؟

تعداد قسمتهای این مجموعه تلویزیونی هنوز مشخص نشده است.

همچنین ببینید بازیگر نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه کیست؟

داستان سریال کلبه ای در مه

روایتگر زندگی مردم در چند دهه قبل است و بیشتر در سناریو این مجموعه سعی شده به وقایع آن روزهای اجتماع بپردازد.

زمان پخش سریال کلبه ای در مه

به زودی مجموعه تلویزیونی کلبه ای در مه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از رسانه ملی پخش می شود.

سریال “کلبه‌ای در مه” به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفت.

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه با نقش و پشت صحنه + اسامی

پیش از آن حمید ابراهیمی بازیگر کاراکترهای خاکستری سریال‌های تلویزیونی درباره حضورش در این سریال گفته بود نقش منفی دارد. کاری که راجع به اوایل انقلاب است؛ کاری که رزیتا غفاری و سام قریبیان و خشایار راد هم ایفای نقش می‌کنند.

همچنین ببینید بازیگر نقش برزو خان در سریال کلبه ای در مه کیست؟ 

در خلاصه داستان سریال “کلبه‌ای در مه” آمده است: نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است …

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه با نقش و پشت صحنه + اسامی

بازیگر نقش توضیحات
سام قریبیان برزو
فرخ نعمتی خان
حسام محمودی دامون
رزیتا غفاری نازبانو
سید مهرداد ضیایی نادر
مریم بوبانی تایه
آشا محرابی فرح
حمید ابراهیمی سیروس
شیوا ابراهیمی ماه گل
سودابه بیضایی شیرین
رویا حسینی می جان
سیاوش چراغی پور طبیب
خشایار راد سروان ثابتی
رضا جوشنی خلیل
شهروز آقایی پور
مهرنوش مقیمی
محبوبه اسدی گل صنم
یاسمن جعفری
فریده دریامج
ساقی زینتی رمال
مهدی مخبری
مسیح خانزاده
مهرداد آبسالان
فیروز حیدرزاده
محمدعلی فرهمند
محمد نادرخانی ساواک
میلاد ایمانی
آیسا نوری
بارانا زنقابی
مهزیار آزادی

دانلود همه قسمت های سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه با نقش و پشت صحنه + اسامی

سریال کلبه ای در مه برای پخش از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است که اولین قسمت آن بعد از پایان مجموعه تلویزیونی بوتیمار به روی آنتن این شبکه می رود. این سریال به کارگردانی حسن لفافیان ساخته شده است.

علی عبدالصمدی؛ یکی از مهم‌ترین وقایع در تاریخ چندین هزار ساله‌ی ایران قطع به یقین پیروزی انقلاب اسلامی است.

درباره‌ی وقایع و رخداد‌های منتهی به انقلاب اسلامی فیلم‌ها و سریال‌های زیادی تهیه، تولید و پخش شده اند. برخی از این سریال‌ها به بررسی تاریخ اجتماعی منتهی به انقلاب اسلامی پرداخته و برخی دیگر بیشتر چهره‌های برجسته‌ی دوران پهلوی و البته مبارزین آن زمان را به تصویر کشیده‌اند.

«کلبه‌ای در مه» به کارگردانی «حسن لفافیان» که این شب‌ها از شبکه‌ی سوم سیما روی آنتن می‌رود در زمره‌ی سریال‌هایی است که بیشتر به بررسی اوضاع اجتماعی چند ماه پیش از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

سریال مذکور داستان دو جوان انقلابی را روایت می‌کند که از چنگال مامورین ساواک به یک روستای شمالی می‌گریزند تا تصاویر مربوط به اعتراضات مردم را از طریق مرز‌های شمال کشور به رسانه‌های بین المللی برسانند تا وقایع انقلاب اسلامی ایران به گوش عالمیان برسد. یکی از آن‌ها در جریان تعقیب و گریز به شهادت می‌رسد و دیگری که مجروح هم شده است، در کلبه‌ای متروکه در جنگلی به نام عزازیل پنهان می‌شود. مردی که لال است آن را می‌یابد و به کمک خواهرزاده‌اش او را به روستا می‌آورند و تیمارش می‌کنند. مرد جوان که امیر نام دارد خود را دامون خواهرزاده‌ی طایه معرفی می‌کند و در معدنی که متعلق به خانواده‌ی خان آن منطقه است مشغول به کار می‌شود. خانواده‌ی امیر به طرز معجزه آسایی او را در آن روستای جنگلی پیدا می‌کنند و سعی می‌کنند تا او را به تهران بازگردانند.

علی رغم اینکه در نظام پهلوی سیستم ارباب و رعیتی در اوایل دهه‌ی ۴۰ از بین رفته بود، در این سریال که هنوز خان و ارباب و سیستم فئودالیته پابر جاست. با اینکه در آن زمان دیگر نوار جای گرامافون را گرفته بوده است و به قولی تحول در تکنولوژی به وجود آمده بوده است و حتی شخصیت امیر سعی میکند تا نوار سخنرانی امام خمینی را پیاده سازی کند، اما خان بزرگ هنوز در خانه گرامافون گوش می‌کند. اینگونه پارادوکس‌ها در سریال «حسن لفافیان» چندان قابل درک نیست.

شخصیت «میجان» دختر روستایی نیز چندان درست طراحی نشده است. او یک دختر بی سواد روستایی است که چندان زیبایی ظاهری هم ندارد. پس دلیلی ندارد پسر خان که در رقابت با پدرش، خود را میراثدار حکومت اربابان میداند و در ضمن همسرش برای بار سوم باردار است، خود را دلباخته دختری روستایی، بی سواد، فقیر، از خانواده‌ای سطح پایین و عاری از هر گونه جذابیت شخصیتی دیگر نشان دهد. شاید اگر حداقل شخصیت «میجان» تحصیل کرده بود یا جذبه‌ی شخصیتی دیگری داشت، بیننده بیشتر با عواطف و احساسات برزو خانی که متاهل است، ارتباط برقرار میکرد. رقابت بین خان بزرگ و پسرش نیز در آن دوره‌ی زمانی بی معناست. اگر چه شاید بسیاری از اهالی روستا از نام خان حساب می‌بردند، ولی حکومت مرکزی وقت با وضع قوانین جدید و گماردن ژاندارمری از قدرت خوانین بسیار کاسته بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

13 نظر

  1. ستوده ناصری خبرنگار

    مسیح خانزاده دردهه ۷۰دو دوره شاگرده زنده یاد استادحمیدسمندریان بوده وتمام عمرش مریده این دانشمنده سینمای ایران بوده .مسیح خانزاده مدت کوتاهی ازبازیگری دوربوده وبه کاره تجارت روی اورده بوده وسرپرستی تعدادی بسیارازکودکان کاررابرعهده دارد.واکنون تاجره موفقی نیز میباشد اکنون میخواهد بعدازچندی که وضع نابسامان سینما بهترشد جز بازیگری به کاره سرمایه گذاری وتهیه کنندگی بپردازد.مسیح خانزاده تمام موفقیت خود را مدیون اول خدا وبعد دعاهای کودکان کار میداند.اوحسن لفافیان را بسیاردوست میدارد وازاینکه برای کارکتره حبیب سرکارگره معدن درکلبه ای درمه را به اوواگذار واعتماد کرده را سپاسگزاروقدردان هست.عکسهای مسیح خانزاده درانستیگرامش نیز یافت میشود.باارزوی بهترین هابرای این بازیگره توانمندوخیره کشورمون.

  2. ستوده ناصری خبرنگار

    باسلام خدمت سرویس هنری شهبونه💖اگردوست داشتید تعدادی عکس وفیلم ازپشت صحنه سریال های اقدام به پخش .را دراختیارتون میتونم بذارم همراه بابیوگرافی کامل تک تک بازیگران نوظهور.به عنوان خبرنگارافتخاری شما

    • اردلان کاظمی.کودک کار

      عکس گل صنمم هم میذارید خانم اسدی واون خانمه که تواشپزخونه کوچیک کارمیکنه.ببخشید دوباره گفتم اخه یادتون میره عکس اقای خانزاده اقامسیح هم بذارید🙏🌺

    • اردلان کاظمی.کودک کار

      توروخدا عکس محبوبه اسدی گل صنم ومسیح خانزاده بازیگره نقش حبیب روبذارید.اقای مسیح بچه بود عین ماکارمیکرد خداکمکش کرد الان خدارو شکر بزرگ شده بازیگرشده به بچه ها کمک میکنه دوست دارم عکسشوبذارید ایندفعه اومد پیش ماباهاش عکس بندازیم .مرسی ببخشید مزاحمتون شدم خداحافظ

    • فرهادنعیمی

      با این تعاریفی که از آقای مسیح خانزاده شنیدم مشتاق شدم تصاویر بیشتری از ایشون ببینم.اگر دردسترس هست لطفا زودتر بگذارید.

  3. ستوده ناصری خبرنگار

    سلام میشه خبرنگارافتخاری شمابود

  4. سلام
    لطفا اسم خانومی که تو تیزر سریال میگن چکمه بپوشه بدو بدو کنه ایشالا و لباس قرمز تنشون هست رو بفرمایید
    اگر اشتباه نکنم در فیلم نقش صنم کنیز همسر صاحب معدن رو بازی میکردن

  5. مهریار.خبرنگار

    عکس از محبوبه اسدی ومسیح خانزاده بازیگره منفی نقش حبیب

    • مهریار.خبرنگار

      مسیح خانزاده درحال حاضر درحال سرمایه گذاری وتهیه کنندگی فیلم داستانی «شرف»وفیلم کوتاه «یکی بزن دوتابخور»هست که بیشتره بازیگرانش کودکان کار ومعلولان بی بضاعت ازطبقه محروم زیره خط فقرهستند.خانزاده قبلن گفته بود که میخواهد در فیلم های ارزشی وفاخر سرمایه گذاری وتهیه کند.وبه زودی درسمت کارگردانی فیلم کوتاه «ناتوان»راکلید خواهدزد.که براساس یک واقعیت تلخ وارزوی یک کودک کارفیلمنامه ان توسطه خوده مسیح خانزاده به نگارش درامده.که گذشته یک کودک کاراست که بامعلولیت پا سرپرست خانواده میشود ودرمسابقه دو مدرسه میخواهد شرکت کند که مورد………………قرارمیگیرد.او محیط سینما را به تازگی الوده میبیند که باید مدیران کاربلدوباتجربه راس کارقراربگیرند وفکری به حال پشت پرده های این صنعت بزرگ بکنند.انقدراسفناک هست که ازیک کودک کار بخاطربازی دریک پلان توسط دستیار مبلغ ده میلیون تومن پیشنهادشده .ایا سینما تااین حدبیرحم است.یابزرگان سینما اهل معرفت جای خودرا به یک عده سودجو داده اند.خانزاده اظهارداشت که بعدازاتمام این چند فیلم کوتاه حتما دراین مورد فیلمی فاخر وارزشی که مشکلات پشت پرده سینمارابازگوکندخواهدساخت.برای این هنرمنده خوب کشورمون ارزوی موفقیت درعرصه سینماراداریم

  6. مهرناز.پریوش.روزنامه نگار

    سلام ودرودفراوان شما نظرمیپرسید اما ترتیب اثر و اهمیت نمیدید .کل سریال همین چنددونه بازیگربوده عکسشون روگذاشتید.خواهش میکنم عکسهای خانم محبوبه اسدی .مهدی مخبری .شهروز اقاییپور.ومسیح خانزاده را بگذارید.ممنون.البته قبلا کسان دیگه گفتند عکس خانم محبوبه اسدی ومسیح خانزاده روبگذارید.

  7. نیاز پرتو

    عکس ومشخصات وزندگینامه اقایان مهدی مخبری فیروز حیدرزاده ومسیح خانزاده که دراین سریان خوش درخشیدن را درج کنید باسداس فراوان خدمت شمابزرگواران اهل قلم وهنر🌷🙏

  8. پژمان پرستش.خبرنگارروزنامه

    مسیح خانزاده بازیگره نقش حبیب کودک کاربوده اکنون حامی کودکان است بهترنیست ازموفقیت ایشون مطلب بنویسید .تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *