بازیگران سریال یک وجب خاک

بازیگران سریال یک وجب خاک + اسامی و بیوگرافی و پایان داستان

بازیگران سریال یک وجب خاک + اسامی و بیوگرافی و پایان داستان این سریال را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگران سریال یک وجب خاک

مجموعه ای پر بینده و جذاب که توسط آقای علی عبدالعلی کارگردانی شده است و در سال 1386 بر روی انتن شبکه سوم سیما رفت که مورد استقبال مردم قرار گرفت و همین باعث شد که در شبکه های مختلف استانی نیز بازپخش شود.

بازیگران سریال یک وجب خاک

این مجموعه که با درخشش ابوالفضل پور عرب و آناهیتا همتی همراه بود بسیاری از مخاطبان تلویزیون را به جذب کرد و در ماه مبارک رمضان در سال 86 پخش شد.

موضوع این مجموعه طنز بوده و سناریو کمدی و خانوادگی دارد که قرار است از شبکه آی فیلم مجددا پخش شود که بدون شک مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

آقای بهروز مفید تهیه کننده سریال یک وجب خاک است که تجربه بسیار مهمی برای او و علی عبدالعلی بود که همکاری انها بسیار مفید بوده و تجربه خیلی برای انها محسوب میشد.

این کار تلویزیونی دارای 30 قسمت است که برای ایام مبارک رمضان اماده شده بود.

سریالهای ماه رمضانی همیشه جذاب و زیبا و مخاطب پسند بوده است.

بازیگران سریال یک وجب خاک

خلاصه داستان سریال

داستان این مجموعه درباره کاراکتری به نام افشاری بوده که مردی صاحب نظر و معتمد محل است و برای حل مشکلات مردم محله تلاش میکند که هر سری با مشکلات جدید و خاصی روبه رو میشود.

آقای افشاری همسایه برادر همسرش به نام پرویز است که با هم پدرکشتگی دارند در روزِ خواستگاری حمید پسر آقای افشاری مشکلاتی پیش می‌آید و ترکیدن لوله‌های آب، خانه‌های این دو را به‌ هم می‌ریزد و …

بازیگران سریال یک وجب خاک

بازیگران سریال یک وجب خاک

اسامی تمام بازیگران زن و مرد عبارتند از:

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *