بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی +خلاصه داستان

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی +خلاصه داستان

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی +خلاصه داستان این فیلم را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی یکی از فیلم های جنجالی بوده که در سال 1391 توسط اقای محسن امیریوسفی کارگردانی شده است و به دلیل حضور یکی از بازیگران قبل انقلاب به نام بهروز وثوقی جنجال افرین شده است.

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی +خلاصه داستان

تهیه کنندگی  نویسندگی این فیلم را نیز آقای محسن امیریوسفی بر عهده دارد و در سال 1391 ساخته شد ول به دلیل حضور بهروز وثوقی در این کار به مدت 6 سال توقیف شد و مجدا در سال 1397 مجوز اکران گرفت اما…

فیلم آشغال های دوست داشتنی با استقبال مرد مرو به رو شد هرچند که تبلیغات برای این فیلم با محدودیت هایی رو به رو شد اما در نهایت اکران گردید.

فیلم آشغال های دوست داشتنی اصل به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی محصول سال ۱۳۹۱ است.

در دی ماه ۱۳۹۸ مشخص شد که بهروز وثوقی در نسخه اصلی این فیلم بازی کرده است و دلیل توقیف هفت ساله فیلم حضور او بوده است که در نهایت صحنه های متعددی از این فیلم حذف شد و بلاخره اجازه اکران را گرفت.

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی +خلاصه داستان

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی اصل

از جمله بازیگران و هنرمندانی که در این فیلم بازی کرده اند عبارتند از:

در این مجموعه سیمایی آقای شهاب حسینی نقش اصلی را بر عهده دارد و کاراکتر منصور را بازی میکند.

آقای صابر ابر هم کاراکتر امیر را بر عهده دارد

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی +خلاصه داستان

اکبر عبدی نیز به عنوان کاراکتر پدر خانواده بازی میکند و نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد و بسیاری از سناریو فیلم درباره کاراکتر او است که بازی بسیار خوب او مورد تقدیر مخاطبان سینمایی قرار گرفته است.
حبیب رضایی در نقش پسر درسخوان خانواده که درگیر فلسفه غرب و همچنین صابر اَبَر که رزمنده ای انقلابی است

خلاصه داستان فیلم آشغال های دوست داشتنی اصل

منیر ( شیرین یزدان بخش ) پیرزنی است که تمام اعضای خانواده اش در یک قرن اخیر تاریخ ایران درگیر مبارزات سیاسی بوده اند و حالا او با چالشی بزرگ درباره اتفاقات سال ۸۸ مواجه شده است.

بهروز وثوقی بازیگر فیلم آشغال‌های دوست داشتنی اصل

تابناک: امیریوسفی فیلمبرداری این سکانس‌ها را شخصاً در پاییز سال ۹۱ و پس از طی مراحل تولید در ایران، طی سفری که به آمریکا داشته انجام داده و در فیلم سینمایی آشغال‌های دوست داشتنی اصل، نسخه تازه فیلم آشغال‌های دوست داشتنی که برای حضور در جشنواره فجر ارائه شده، بهروز وثوقی بازی کرده است
اتفاقی که پس از طی مراحل تولید این فیلم رخ داده و محسن امیریوسفی در سفر به آمریکا رقم زده و اکنون همزمان با ارائه نسخه تازه این فیلم به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر علنی شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *