بازیگر مستند ایکسونامی کیست؟ بیوگرفی پورن استار مستند ايکسونامي

بازیگر و راوی مستند ایکسونامی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای حضور در مستند

محسن آقایی کارگردان کشورمان درباره بازیگر و راوی مستند ایکسونامی میگوید که ما سعی کردیم به سراغ یک بازنشسته جنسی برویم که ماهیت فرهنگ آمریکا را نشان بدهد نگاهی واقعی به فرهنگ و سیاست آمریکا دارد که زنان را به عنوان یک ابزار نگاه میکنند زنانی که تا وقتی جوان هستند و رنگی بر رخسار دارند مورد پذیرش جامعه و مردم آمریکا بوده اما وقتی که به کهولت سن میرسند دیگر بدون استفاده شده و کسی کاری به کار انها ندارند

در ادامه بازیگر مستند ایکسونامی کیست؟ بیوگرفی پورن استار مستند ایکسونامی را در ادامه این بخش اخبار سینما از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر مستند ایکسونامی کیست؟ بیوگرفی پورن استار مستند ايکسونامي

بازیگر مستند ایکسونامی کیست؟

آقای محسن آقایی کارگردان مطرح کشورمان در جدیدترین کار هنری خود به سراغ یک پورن استار آمریکایی رفته و از او خواسته که داستان زندگی اش را به تصویر بکشاند و روز های پر فراز  نشیبی که در امریکا داشته و به عنوان برده جنسی در خدمت بسیاری از کمپانی ها و هتل ها مختلف کار میکرده را با زبان خود روایت کند تا همه مردم ایران بدانند که در زیر پوست ازادی های آمریکایی چه جنایاتی علیه زنان رخ میدهد و به صورت قانونی از یک زن سواستفاده جنسی میشود.

بازیگر مستند ایکسونامی کیست؟ بیوگرفی پورن استار مستند ايکسونامي

همه چیز درباره مستند ایکسونامی

در این مستند نگاهی واقعی به فرهنگ و سیاست آمریکا دارد که زنان را به عنوان یک ابزار نگاه میکنند زنانی که تا وقتی جوان هستند و رنگی بر رخسار دارند مورد پذیرش جامعه و مردم آمریکا بوده اما وقتی که به کهولت سن میرسند دیگر بدون استفاده شده و کسی کاری به کار انها ندارند و باید شبیه یک کاتن خواب کنار خیابان های آمریکا روزگار سر کنند.

فیلم تیزر مستند جنجالی بازیگر مستند ایکسونامی

دانلود با کیفیت 480P

دانلود با کیفیت 720P

این مستند جنجالی توسط آقای محدرضا بورونی تهیه کنندگی شده است مستندی که برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران زندگی یک پورن استارها که سالها در به عنوان یک برده جنسی در فیلم های مستهجن به بازی میپرداخته را به تصویر میکشد.

ساخت مستند «ایکسونامی» را می‌توان در تداوم ساخت مستندهایی نظیر «انقلاب جنسی» ساخته پسر جواد شمقدری رئیس پیشین سازمان سینمایی تلقی کرد

بازیگر مستند ایکسونامی کیست؟ بیوگرفی پورن استار مستند ايکسوناميبازیگر مستند ایکسونامی

همه چیز درباره مستند جنجالی

مستندهایی که حرف‌های تکراری درباره آزادی‌های جنسی و آثار آن را با روکش براق جنسی بیان و بیشتر از این بستر برای دیده شدن استفاده می‌کنند، تا آنکه حرف تازه‌ای برای آشنایان به عرصه‌ها و اندک تأثیری در تغییر فضا داشته باشند.

بر اساس اطلاعات دریافت شده، نهادی دینی همچون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که رگ گردن مسئولانش برای «خانه پدری» و «مطرب» بیرون زده بود، متولی رونمایی از آن هستند.

روایت فیلم توسط این بازیگر زن، دقیقا شمشیر دولبه‌ای است که فیلمساز، قدری منفعت‌طلبانه، از آن نهایت استفاده را می‌برد. فحوای کلی اثر حاکی از آن است که خانم روای حرف زیادی برای گفتن ندارد و صرفا نریتور مستند است.

بازیگر مستند ایکسونامی

اینستاگرام بازیگر مستند ایکسونامی کیست؟ بیوگرفی پورن استار مستند ايکسونامي

اتفاقا قوت اثر هم در همینجاست که وضعیت جنسی آمریکا را از نگاه یک ناظر شرقی که دغدغه کشور خودش را دارد، مورد کنکاش قرار می‌دهد.

با این حال، کارگردان، علی‌رغم نگاه دقیق خودش، از خیر جذابیت چنین راوی خاصی برای مخاطب هم نگذشته و هرچه مد نظر خودش بوده را از زبان او بیان می‌کند.

این ضعف، البته به کلیت اثر لطمه نمی‌زند و «ایکسونامی» با هوشیاری کارگردانش و بدون مقدمه چینی و فوت وقت، سراغ مسائل مهم‌تر می‌رود و پس از طرح ضرورت پژوهش و اهمیت تولید چنین مستندی، پروژه را آغاز می‌کند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *