بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست

درسا بختیاری بازیگر نقش تینا دوست دختر سابق صدرا در سریال پوست شیر میباشد که در قسمت پنجم فصل دوم به داستان اضافه شد اما نقش کوتاهی را بر عهده داشت. در این صفحه به بیوگرافی درسا بختیاری خواهیم پرداخت.

بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

درسا بختیاری متولد یازدهم شهریور سال 1375 است. درسا تحصیلات خود را در رشته کارگردانی و در مقطع کارشناسی به اتمام رساند.  درسا علاقه زیادی به بازیگری داشته و فعالیتهای هنری خود را از کلاسهای بازیگری آقای هومن سیدی بازیگر و کارگردان جوان ایرانی آغاز کرد. درسا از همان دوران دبیرستان وارد این کلاسهای بازیگری شد و تاکنون به فعالیتهایش ادامه داده است.

نخستین تجربه بازیگری

درسا بختیاری برای اولین بار در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که در ماه رمضان 96 پخش شد حضور داشته است.

بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

وی در این سریال نقش ستاره را ایفا می نماید. در این سریال در کنار بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی و … ایفای نقش کرد.

سوابق

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی درسا بختیاری بازی در سریال زیر پای مادر بوده است. درسا بختیاری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1395 سریال زیر پای مادر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با بهرنگ توفیقی همکاری داشته است. درسا بختیاری توانست با بازی در سریال زیر پای مادر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، بهناز جعفری و مجید واشقانی بر تجارب او افزود.

بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

او با نقش ستاره در این سریال اولین تجربه حرفه ای خود را در تلویزیون بدست آورد، این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان (خرداد ماه) ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شددر این مجموعه بازیگرانی چون، کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، بهزاد فراهانی، مجید نوروزی و … ایفای نقش کرده اند

بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

اطلاعات بیشتر درباره درسا بختیاری

درسا بختیار بازیگر خوش چهره و جوان سینما و تلویزیون بازیگری را از تئاتر شروع کرده است ؛فعالیت خود را از هنرستان شروع کرده و رفته رفته با حضور در کلاس های بازیگری هومن سیدی شروع حرفه ای در تئاتر داشت و سپس تجربه چند فیلم کوتاه را بدست اورد.از طریق یکی از دوستانش به دفتر بهرنگ توفیقی (کارگردان) معرفی شد سپس برای کار سریال زیر پای مادر در سال 95 بعد از یک ماه تمرین قرارداد امضا کرد.

او با نقش ستاره در این سریال اولین تجربه حرفه ای خود را در تلویزیون بدست آورد، این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان (خرداد ماه) ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.در این مجموعه بازیگرانی چون، کامبیز دیرباز ، بهناز جعفری ، پریوش نظریه ، بهزاد فراهانی ، مجید نوروزی و … ایفای نقش کرده اند.درسا پیش از این یکی از برترین بازیگران زن در تئاتر بوده هست.

شاید یکی از مهم ترین بخش های بیوگرافی درسا بختیاری بازی در سریال زیر پای مادر بوده است. درسا بختیاری کار حرفه ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1395 سریال زیر پای مادر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس بازیگر نقش تینا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تینا دختر صمده بازیگر صمد هم اقای امیر جعفری هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *